Stránky

úterý 30. června 2020

Poklady ze starých webů

Nevím, jestli tohle patří zrovna do Mých myšlenek, ale lepší rubrika se na to nenašla :D.

Ve svém rozlučkovém článku na svém původním blogu jsem psala o svých starých webech. Všechno všechno - můj tehdejší hlavní web, jsem bohužel po založení blogu úplně smazala, což je ovšem neskutečná škoda. Nicméně dva weby stále fungují - Na procházce a Tajemná komnata. Napadlo mě, že bych se s vámi podělila o pár objevů.

Upřímně mě neskutečně překvapilo, že Webnode můj účet nesmazalo. Nebyla jsem tam bezmála pět let a jejich platforma se neskutečně posunula. Nicméně mé dva weby tam byly stále, přesně takové, jaké jsem je nechala... Naprosto příšerné. Web Na procházce byl můj a kamarádčin (ale hlavní adminkou jsem byla já :D). Dávaly jsme tam fotky přírody focené na (většinou moji) starou tlačítkovou Nokii. Většina z nich není ani pořádně zaostřená. Pravou perlou je však toto: 

Až mě zarazilo, že svou poslední návštěvu zde jsem měla 1. května 2015. Jenom tři měsíce před založením mého blogu. To bylo překvapení, protože jsem si myslela, že jsem se na své staré weby vykašlala už dlouho předtím.

Druhý web je ještě starší - Tajemná komnata. V roce 2013 hodně letěla hra Howrse, na kterou se občas podívám s novým účtem, protože ten můj původní už smazali. Ale tehdy se zakládaly Howrse kluby a i já se činila. Stránka Tajemná komnata se věnovala LPS klubu. Je tam nespočet gramatických chyb a drtivá většina z toho je takové malé smetišťátko. Ale i uprostřed něj jsem našla poklady. Ti, co mě čtou už hodně dlouho, nebo někdy v blízké době navštívili můj Wattpad, vědí, že asi mým nejdelším projektem zatím byla Jednorožčí podkova. A Tajemná komnata, jakožto smetiště, kam nikdo nechodí, se stala místem pro moje koncepty postav. v současnosti jsou tam jenom tři a většina se změnila, ale i tak si myslím, že je to skvělý náhled na moje tehdejší plány.


Nusu měla původně být dcera Hoji a Haraky. Tohoto konceptu jsem se nakonec docela držela, Gris - ta skutečná dcera Hoji a Haraky, vypadá skoro stejně, takže jediná významná změna bylo jméno.

Tohle měli původně být synové Matiti a Majiry (ti se dnes jmenují Mapacha a Tatu). Upřímně nápad, že jeden z nich je jednorožec a druhý pegas, se mi líbí, ale nakonec se tak nestalo. Vím, kam jsem mířila tou barvou hřív (nejsou to plně letní koně, takže nemají přechod z jedné barvy do druhé, jenom odstíny), ale tak, jak jsou teď, se mi zdají hezčí a barevnější. A tady na tom obrázku jim dokonce chybí sluníčka na boku.

A jako poslední jsou děti Shoti a Barafua. Filon má akorát tmavší hřívu a jmenuje se Kio, Bora zůstala úplně stejná. Tedy až na tu hvězdičku pod okem, ze které je vločka. Opět - nejsou to úplně zimní koně, takže jejich vločka neměla být vločka ale jenom hvězdička. To jsem ale u psaní epilogu změnila a je to vločka. A Bonu, která měla být dvojče Bory, jsem nakonec smazala úplně.

Opravdu mě štve, že Všechno všechno jsem smazala. Tam byly hromady pokladů, například fanfikce a Matthewovi, synovi Kovua a Kiary a příběhy o tom, jak se seznámili Uru a Ahadi, jak Scar získal svou jizvu apod., všechny v české i anglické verzi, kterou jsem získala tím, že jsem celý příběh prohnala Google překladačem. Je dokonce možné, že se tam objevily některé moje staré komiksy, kreslené na papír tím nejošklivějším stylem, jaký si dovedete představit (existuje velmi malá, ne však nulová šance, že je ještě někde mám). Kromě toho tam taky byly obrázky a články o mém Pouovi a Petshopcích (staré dobré časy :D).

Jsem ráda, že články na blogu mažu jen zřídkakdy. Takhle se můžu hezky pěkně vrátit v čase a vzpomínat.


Žádné komentáře:

Okomentovat