Stránky

pondělí 1. května 2023

Hypopups 2023

Tak jsem se letos zase zúčastnila každoroční akce na Vlčím brlohu. V téhle akci hráči designují hypotetická štěňata dvou libovolných vlků ve hře a je to akcička, která mě hrozně baví :3. Účastnila jsem se jí už vloni, článek o tom zde. Musím říct, že letos jsem se činila o dost více než vloni, nicméně letos jsem také neměla žádné technické omezení. A navíc jsem se naučila používat předkreslený skeč, takže se základy designů produkovaly mnohem snáze.

Kromě počtu se tedy dle mého zvýšila i kvalita (a nejde teď jenom o to, že lineart je čistší, protože jsem pracovala v neomezeném prostředí, myslím, že i moje designerské schopnosti se oproti loňsku dost zlepšily).




Feier a Mornie
Dobře, možná je trochu shippuju :D. Co k tomu víc říct, Feier a Mornie mají celkově velmi pozitivní vztah a lhala bych, kdybych tvrdila, že čas od času nepřemýšlím nad tím, jak by vypadali spolu.


Artemis a Adain
(Tohle je jiná Artemis než vloni :D.) Nějak nevím, co mě k tomuto spojení trklo. Byl to takový rozjezdový design, dva hnědí vlci, poměrně jednoduchá záležitost :D.


Marielle a Roo
Dvě Ignisanky, o kterých by si člověk vůbec nemyslel, že jsou to Ignisanky :D. Tak nějak se mi zdálo, že kožíšek Roo s fialovou barvou by vypadal moc hezky.



Kettu a Kethir
V podstatě nejsem obeznámena ani s jednou z těchto dvou postav, ale to je kouzlo Hypopups - nemusím být. Popravdě jsem měla z tohohle designu docela strach, chtěla jsem určitě zahrnout jak oranžovou, tak modrou, ale nevěděla jsem, zda se mi to podaří takovým způsobem, aby to skutečně vypadalo dobře. Naštěstí mi mé vlohy ten den zrovna přály B).



Ryumee a Bellanna
Původně jsem do tohohle designu chtěla o dost víc znaků od Ryumee (hrozně se mi líbí její design :3), jenže se ukázalo, že by mi z toho vzniklo vlče až podezřele podobné jinému designu se stejnými postavami a to jsem nechtěla, takže jsem to trochu obrátila. Pár lidí na brlohovském Discordu mi řeklo, že vypadá jak z osmdesátek :D.



Trinity a Lunary
 Nějak nevím, co za popis téhle dvojce dát :D. Líbí se mi Lunarin design a chtěla jsem nějaké hypopup pro Trinity. Navíc dříve byly plány, že by se Tri dala dohromady s Lunarinou druhou postavou - Nicolasem, ale to tak nějak nevyšlo, takže jsem pojala tohle štěndo z jiné strany hádám.


Imamu a Skaði
Trochu slabší design, co si budem :D. Hrozně se mi na Skaðim líbí ta lebka a říkala jsem si, že ve spojení s parohy, které má Imamu, by to mohlo vypadat zajímavě. Ovšem kamenem úrazu bylo to, že mají oba vlci podobné barevné spektrum. Imamu je o něco tmavší, ale jinak jsou si barevně opravdu velmi podobní, odlišují je spíše doplňky, které by se pochopitelně na vlče geneticky nepřenesly :D.

Anjel a Mendriko
 Jeden z mých nejoblíbenějších designů letošních Hypopups :3. Mendriko má prostě parádní barevné spektrum a na Anjel se tak nějak všechno dobře pasuje. Navíc se Anjel celkem fajnově kreslí, už jsem to jednou dělala v rámci Secret Santy 2022.

Silmä a Erora
Takový trošku osobní miláček :D. Nějak se mi zalíbili tihle mutanti s hromadou očí a nohou a křídel... Proto taky vznikla Erora. A když už jsem dělala hypopups pro oba svoje další vlky, řekla jsem si, že i Erora by si jedno zasloužila. A Silmä s Erorou se mi zdála být taková očividně zábavná kombinace.


Teo a Huntley
Další z těch slabších designů. Kreslila jsem ho těsně po návratu z pětidenní exkurze a byl to takový znovurozjezd, no. Kámen úrazu se mi zdá být v přeplnění designu. Ale což. Pořád mě bavilo ho kreslit.

Ryumee a Mendriko
Původně jsem nechtěla dělat pro jednoho vlka víc hypopups, ale tak nějak jsem si v rámci akce uvědomila, že se mi hrozně líbí design Ryu a barevné spektrum Riko. A říkala jsem si, že by z toho mohlo vzniknout něco moc pěkného. Zezačátku jsem z tohohle dessu byla trochu zklamaná, taková nejistá. Nějak mi nešly zakomponovat ty copánky a nedůvěřovala jsem těm barvám. A nakonec z toho byl další z mých oblíbenců, dost možná můj nejoblíbenější design z celé akce. Ráda bych ho na něco použila, ale na Brloh už mám na další postavu plány... Nevím, uvidím :D.

Moje top designy: Bellana a Ryumee, Mendriko a Anjel, Ryumee a Mendriko (a teda z mutantského hlediska Silmä a Erora :3)

Žádné komentáře:

Okomentovat