Stránky

pondělí 6. června 2022

Brlohovské hypopups

 V květnu se na Vlčím brlohu (textovém rpg, kde jsem momentálně opět aktivní) odehrála akce jménem Hypopups. Člověk v rámci ní mohl vzít dvě libovolné herní postavy a nakreslit, jak by vypadalo jejich vlče. Ani já si pochopitelně nemohla takovou kreativní aktivitu nechat ujít, a tak jsem vytvořila celkem tři desginy. Už jsem je házela na DeviantArt, ale chci pro ně mít článek i tady :D.

Lunary x Arthemis

Tohle byl můj první příspěvek do letošních hypopups a vznikl tak trochu za experimentálních podmínek, protože jsem neměla u sebe noťas, kde mám drivery k tabletu, který jsou potřeba k jeho stoprocentní správný funkci. Takže to neni úplně ideální tvoreček, ale i tak se mi docela líbí. (Link na design Arthemis už bohužel nemám, protože byla nedávno z Brlohu smazána.)

Tohle je asi můj nejoblíbenější design ze všech tří :D. Líbí se mi kvůli tomu, že Seiko a Semie jsou povahově naprostý opaky, jakože extrémní, a zároveň se mi taky líbil nápad s muchomůrkou zelenou jako kloboučku (protože Seiko má červenou :D). No nic, mám z tohohle výtvoru radost, ačkoliv taky vznikal v komplikovaných podmínkách.

 

Tohle je obrázek, který jsem tvořila jako poslední, stále v komplikovaných podmínkách, ovšem v době, kdy už jsem se v nich naučila fungovat. Straka je docela populární postava (dokonce i moje Trinity s ním teď má jednu hru rozjetou). Abeille až tolik jako postavu neznám, ale líbilo se mi, že on i Straka ve svém designu vychází z jiných zvířátek :D.

Žádné komentáře:

Okomentovat