Stránky

čtvrtek 4. května 2023

Kočičí bratrstvo - Kapitola 5. Jizva

*Zastaví se během zběsilého tance po stropě v reakci na to, že jí konečně na Erinu schválili draka. ^^*

Udělala jsem na tom coveru Blonďákovi moc dlouhý nos, vypadá hrozně krysákovsky :D. Nicméně HALELUJA pátá kapitola nové verze komiksu je konečně HOTOVÁ! Tahle kapitola mi vmetla do očí všechna moje špatná rozhodnutí a ještě se tomu vysmála.

Tak nějak se mi zdálo příhodné, aby se tahle kapitola odehrávala v noci. Jenže jsem vůbec nepočítala s tím, jaká šílená piplačka to bude všechno vystínovat, takže v případě téhle kapitoly v podstatě komplet vybarvit. A ke všemu je ještě celkem dlouhá. Takže ne, to že od září z komiksu nic nevyšlo, není znamením toho, že jsem ho odložila, nýbrž toho, že jsem šest měsíců bojovala s temnotou... doslova :D.

A jinak teda ve vztahu ke staré verzi se toho až tolik nezměnilo, aspoň v porovnání s tím, jak jsem komplet překopala čtvrtou kapitolu a také v porovnání s těmi hrůzami, které mě čekají, až budu muset nějak přetvořit osmou kapitolu. S tou pořád nevím, co udělám. Nehodlám se ani pokoušet předělat to, co se dělo v originálu, protože to sama vlastně ani nechápu :D.


 
 Poslední zábavný fakt - přesně za týden to bude rok od začátku nové verze komiksu.

Žádné komentáře:

Okomentovat