Stránky

neděle 10. prosince 2023

Brlohvember 2023

Letos se na Vlčím brlohu zase tradičně konala listopadová krelsící akce s názvem Brlohvember, kdy mají všichni hráči na stránce možnost vytvořit tři kresby na určité náměty. Zároveň jsem však letos neměla čas se akci věnovat tak, jak jsem se jí věnovala vloni. Neměla jsem čas na plnou sedmičku obrázků a prostě jsem si to nějak musela usnadnit.

Rozhodla jsem se tedy vzít první šestici v ruce. Měla jsem totiž během listopadu problém s dlouhodobým koukáním do obrazovky, způsobovalo mi to dost problémy, takže jsem se tradičním kreslením vyhýbala i tomu.

Tentokrát jsem se narozdíl od loňského roku věnovala víc nedesignovým tématům. A dokonce došlo na všechny moje postavy :D. Tohle je poprvé, co se mi povedlo nakreslit Mornie pastelkama tak, aby vypadala koukatelně. Má prostě tak specifickou barevnou paletku, že se hrozně těžko replikuje. A to samé platí pro Trinity (pro Trinity chystám velkou barevnou změnu, vzhledem k tomu, že všechny ty moje Art of the Month výtvory mi vynesly dostatek bodíků na nějakou odměnu, kterou může být mimo jiné i změna designu a ten Trinitin se mi po všech těch letech opravdu přestal líbit).


Barevná paletka

V posledních dnech Brlohvemberu jsem si najednou se zděšením uvědomila, že k plnému splnění akce je vlastně potřeba sedm obrázků, takže budu muset vytvořit ještě něco. Vybrala jsem si z dostupných témat nakonec barevnou paletku. Chtěla jsem to pojmout tak trochu p svém, ne si jenom vygenerovat barevnou paletku a tu pak použít k tvorbě postavy (ačkoliv i to by mě bavilo). A jsem hrozně ráda, že ten design dopadl tak, jak dopadl. Kdyby to nebyla tak specifická záležitost, možná bych ho i někde použila (třeba na nějakou budoucí brlohovou postavu :3).
 
A to je za letošní Brlohvember všechno. Doufám, že příští rok se zase budu moct pořádně věnovat každému obrázku pořádně a nebudu se muset klonit k tomu "komiksovému" pojetí.

 

Žádné komentáře:

Okomentovat