Stránky

pondělí 17. července 2023

ArtFight 2023 - Týden 1.

Ano, jsem si vědoma, že svoje ArtFight útoky z prvního týdne zveřejňuju na začátku třetího :D. Letos jsem nějaká opožděná. Každopádně jich není mnoho, ale zase si na nich dávám o dost víc záležet, než vloni. Vloni jsem si jela stylem hlavička, jenom výjimečně celá postava a zásadně s jednoduchým abstraktním pozadím. Letos se mi nějak zachtělo tomu dát trochu víc energie a rozmyslu, takže všechny moje obrázky jsou fullka (tedy že je na nich celá postava).


Capybara
Postava patří Huinniziopochtili
Tahle postava se perfektně hodila do mojí obsese okolo Ohnivých křídel, která mě čapla pod krkem zhruba kolem toho začátku měsíce. A mořeleti jsou taak trochu jeden z mých oblíbených kmenů. :3

An actual attack (Frostbite)
Postava patří Sandworth
Hrozně moc jsem chtěla udělat něco zajímavýho s perspektivou, ale zapomněla jsem, že nejsem moc dobrá ve věcech s perspektivou :D. I tak se mi tenhle kousek líbí. Ale měla jsem ho otočit, aby se díval do kamery tím okem, na které vidí :D.

Sunday afternoon (Amaya & Eres)
Postava patří Rei
Asi můj nepropracovanější kousek za první týden AF. Měl to nejdřív být jenom Eres, ale když jsem zjistila, že Amaya a on jsou ve vztahu, tak jsem se rozhodla je nakreslit spolu. Pozadí mi dalo zabrat, ale to se ukázalo být poslední dobou problematické vždycky :P. Ale líbí se mi, jak se to celé vyvedlo.



Žádné komentáře:

Okomentovat