Stránky

sobota 15. července 2023

Patlám barvinki :3

S tímto článkem tento blog oficiálně opouští jedna z jeho nejstarších rubrik - Moje výtvory. A ne, nemám v plánu přestat sdílet svoje výtvory. Ale tak nějak roste počet věcí, které tvořím a taky roste počet způsobů jak je tvořím, a to do takové míry, že už dává smysl Moje výtvory rozdělit na více samostatných rubrik. Obrázky - název je vypovídající, Pohyblivosti, kde jsou GIFy a videa (včetně těch, co se nepohybují :D) a Fyzičnosti, kam spadá všechno, co je, no, fyzické, mám to doma na výstavce, nebo si to můžu vzít na sebe :D. Do té kategorie spadá a i tenhle článek.

Před nějakou dobou jsem se vrátila ke sbírání LPS. Na plno, bez nějakých větších zábran. V zimě jsem totiž natáčela jeden filmík s LPS, který jsem se nakonec rozhodla i zveřejnit a od té doby osnuju další. S tím se potom propojilo to, že jsem si začala nakupovat z různých bazarů LPS, které jsem v dětství chtěla (nebo se mi zalíbili až teď), registrovala jsem se na lpsmerch.com a teď pomalu rozšiřuji svoji sbírku.

Později však přišla další vzpomínka. V dětství jsem od kamarádky obdržela pár LPS, kteřá měli poměrně jednoduché a nudné designy a které jsem si následně pomocí laku na nehty upravila k obrazu svému. Tito LPS leželi pohřbeni v hlubinách mé krabice, protože se mi postupem času ty mé úpravy přestaly líbit a já je nechtěla na nic používat. Jednomu LPS klokánkovi se navíc začal na barvenou čupřinu lepit bordel.

Někdy v tomhle období vyšlo tohle video od LPS Eveline, kde upravuje oči svým LPS pomocí akrylových barev. A konečně se dostáváme k pointě tohoto článku :D. Nedlouho po shlédnutí videa jsem se sama chopila akrylek a rozhodla se ty své upravované LPS (a pár dalších) ještě zachránit :).

Ringo

Littlest Pet Shop Blind Bags Kangaroo (#2190) Pet 

Původní vzhled (zdroj obrázku)

Vzhled 2015

Finální úprava z roku 2023

Ringo se až do poslední chvíle tvářil, že se vůbec nevyvede, několikrát jsem mu tu čupřinu smývala, než jsem to poraženě vzdala a domalovala ho, jen abych zjistila, že to dopadlo parádně :3.

Emanuel

Littlest Pet Shop Blind Bags Armadillo (#2183) Pet

Původní design (zdroj obrázku)

Vzhled 2015
 
Finální úprava z roku 2023
 
Emanuel vypadá na můj vkus troošičku moc jako Ringo, ale i tak se mi líbí. To míchání správné barvy se mi teda moc nedařilo, ale i tak jsem spokojená. Celého jsem ho zafixovala lakem na akryl, kromě očiček, která vím, že jednou budu umět líp a až na to dojde, tak je předělám :D.

Světlana

Littlest Pet Shop Blind Bags Persian (#1428) Pet

Původní vzhled (zdroj obrázku)

Finální úprava z roku 2023

Světlana byla úpravy v roce 2015 ušetřena, protože jsem ji tehdy ještě neměla :D. Líbila se mi už původně, perské LPS kočičky jsou příjemné v ruce, takže jsem ji při natáčení používala ráda, ale teď se mi hodně líbí i vzhledově.

Beruška

Littlest Pet Shop Lucky Pets Lucky Pets Fortune Surprise Zipow (#No#) Pet

Původní design (zdroj obrázku)

Finální úprava z roku 2023
 
Občas přemýšlím, jestli Hasbro ty designy záměrně začalo flákat, nebo jestli jim fakt ta původní barevná kombinace přišla dobrá :/. Na druhou stranu jsem mohla díky tomu naprosto bez pocitu provinilosti tuhle LPS berušku přemalovat.
 
Doplňky
Kromě úprav samotných LPS jsem si z umělé hmoty povyráběla i pár doplňků.

Nela prostě potřebovala choker :3.

Franťák bude sbírat plechovky od Monsteru, až seženu další akrylky, abych mu je mohla vyrobit. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat