Stránky

pondělí 12. prosince 2022

Brlohvember 2022

Brloh je skvělý motivátor ke kreslení :D. Každou chvíli se tam objeví nějaká akcička, při které se člověk může hezky kreslířsky vyřádit. Letos jsem se teda Brlohvemberu účastnila poprvé, ačkoliv jsem na stránce byla přítomná už vloni. Tehdy jsem ovšem nebyla moc aktivní, ale letos je to všecko jinak >:).

V rámci této akce byly tedy zveřejněny dva sety námětů, jeden "obyčejný", prostě text, a jeden pro designy. Cílem bylo vytvořit sedm obrázků a bylo možné oba sety kombinovat. Já se tedy chytla spíš designů, ale paradoxně se mi obecně víc líbí ty nedesignové :D.

Oceánský zázrak

Nemohla jsem se rozhodnout, jestli se chci pro svůj první design inspirovat spíš mantou obrovskou, nebo mořským koníkem, tak jsem se je rozhodla skombinovat. Design je to poměrně jednoduchý, ale líbí se mi, jsem s ním spokojená.

Čtyři elementy

Hrozně nerada kreslím něco, co má kombinovat všechny čtyři základní elementy, protože se mi hrozně špatně kombinují. A tak jsem se rozhodla tento námět pojmout trochu jinak a místo obvyklého pojetí elementů jsem použila nějaké z chemické tabulky. Těmi jsou uhlík, síra, rtuť (na jazyku) a bílý fosfor (na ocásku). I s tímhle designem jsem v závěru celkem spokojená, ačkoliv mi dal hodně zabrat.

 I’m fighting the demons of my life

Tohle je první nedesignový výtvor a je to výjev z minulosti Mornie. Tu jsem použila na oba nedesignové náměty, protože z mých brlohovských postav má pro tyto účely asi nejpoužitelnější příběh a povahu. Děj tohohle obrázku se odehrává po tom, co Mornie utekla z domova. Jak se tak na něj znova dívám, hrozně se mi líbí, i to pozadí, je takové jednoduché, ale funkční :).


Krystalky

Nechtěla jsem mít všechny designy jenom vlčí, tak jsem se rozhodla využít možnosti designovat taky zvířátka z brlohovské fauny. Tohle je Equus crystalis, takový křišťálový koník.


Ovocný ráj

Další zvířátko z brlohovské fauny, tentokrát Draco fructos, ovocný dráček. Původně jsem tenhle námět vůbec zpracovat nechtěla, ale když jsem projížděla brlohovskou encyklopedii a našla ho tam, došlo mi, jak skvěle to jde dohromady s tím námětem.


Vůně lásky

Tohle je asi můj nejméně oblíbený design, kreslila jsem ho už tak jako na poslední chvíli a nějak jsem si s ním nevěděla rady. Jsou to vlastně dva vlci v jednom, tak trochu jsem vykradla design Erory :D, každopádně z tohohle moc nadšená nejsem :P.


I shall prevail!

A konečně asi můj nejoblíbenější kousek z celého Brlohvemberu. Opět Mornie, i s její sobí maskou (kterou dostala za Halloweenskou akci a která se jí na profilu teprve zobrazí), šťastná, že našla své místo v Ignisu. Recyklovala jsem pozadí z jednoho svého PMV, protože se mi hrozně líbilo.

Žádné komentáře:

Okomentovat