Stránky

sobota 10. prosince 2022

Bubbline Brainrot a jiné unikáty

Furt bych něco animovala a nakonec se mi povede zapomenout, co všechno jsem vlastně chtěla hodit na blog :D. Trochu se mi toho zase nakupilo, nějak jsem úplně zapomněla, že veškeré svoje kreslení taky dávám na blog.

MAP party

Před nedávnem, když jsem zalehla s rýmičkou, jsem se impulzivně rozhodla přihlásit do animátorského projektu - MAPu (Multi Animator Project) a od té doby už to šlo z kopce. Kousky mám hotové dva, každý do jiného MAPu, plus třetí je ve fázi vývoje. Tyhle krátké animace mě baví, protože si s nimi můžu vyhrát a věnovat jim čas, aniž bych musela myslet na to, jak dlouho mi pak potrvá zbytek projektu, kdybych chtěla udržet stejnou kvalitu.

Misty Lake

Tohle byl můj první MAP part. Líbila se mi barevná paletka, kterou si zvolila vedoucí projektu, tak jsem se zapojila. Vypadá to teda lépe na obrazovkách, které jsou nastaveny na oranžovější odstíny, postava tam pak lépe vyniká :D. A ano, zvolila jsem si pro tento MAP Ravennu, jelikož tam nejlíp barevně seděla.

 

Cold

Tohle dílko je bez pochyby na mém kanále populárnější, primárně je to však dané tím, že tady byla paleta jenom na pozadí a ani ta nebyla až tak fixní, takže jsem si s tím mohla trochu víc vyhrát. Je tam taky víc světla, mín pohybu, jiná atmosféra... Každopádně já mám ráda oba party. Pro tenhle jsem si zvolila pro změnu Nessie a původně jsem uvažovala, že nechám zazářit i Mishu, ale opět jsem nechtěla narušovat barevné spektrum, Mish si bude muset počkat.

 

Bubbline Brainrot

Čas na dobrodružství mě čapnul pod krkem a nenechal mě jít skoro měsíc. Mám rozepsaný samostatný článek o mých pocitech z českého překladu, ale ten si asi ještě počká, než spatří světlo světa. Tyhle kreslené krasavce sem ale můžu dát už teď.

 

Jeden z mála tradičně kreslených výtvorů z doby, kdy jsem zrovna neměla plné ruce nějaých zápisků.

Timmy je asi moje nejoblíbenější boční postava (respektive asi spíš postava v pozadí). Byla to láska na první pohled a štve mě, že byl jen v jedné epizodě, která byla až na menší vývoj Žvandy v podstatě kompletně filler.
 

Poslední v této sekci článku je pak další ruční a tentokrát jen černobílý výtvor kreslený během jedné přednášky, o kterou jsem neměla příliš velký zájem :D.

Ostatní

Poisson Ivy

Pro kategorii Ostatní mi v tomto článku zůstal jen tenhle malý vtípek pro lidi, kteří umí francouzsky :D. (A pro ty, co neumí: poisson je francouzsky ryba, kdežto poison anglicky jed, takže to vytváří hezký kocept na alternativní vesmír :D)

Tohle nejsou všechny mé výtvory za posledních pár měsíců, ale ten zbytek bude mít ještě své vlastní články, protože patří k sobě. Tímto tedy poněkud kostrbatě uzavírám tenhle článek a přeji dobrou noc <3.





Žádné komentáře:

Okomentovat