Stránky

úterý 13. prosince 2022

Můj anděl strážný je černá kočka

Do klína snesl mi ji osud snad,
Strážkyni z útulku ve vedlejším okrese,
Co neodrtrhne ode mě očka.
Všechna trápení v tlamičce odnese
A do noci bude si s nimi hrát.
Můj anděl strážný je černá kočka.

Za tmy i světla zůstává v pozoru,
Ve spánku zkřivená ouška má nastražená.
V loveckém sedu na zlé sny počká,
Ačkoliv sama už je unavená,
A hrdinně shodí je ze stolu.
Můj anděl strážný je černá kočka.

Když nesmí za mnou, čeká u dveří,
Číhá na všechny bolesti, které chtějí dál
A zlověstně syčí, když se dočká.
Každý špatný pocit aby se jí bál,
A rychle zmizel, než zas udeří.
Můj anděl strážný je černá kočka.
 
 
 (Ve skutečnosti je želvovinově zbarvená, ale s tím by se veršovalo o dost hůř :D.)

1 komentář:

  1. To je ten můj taky. Jen teda zrovna u něj je věčně rozsvíceno, ale nikdo není doma, jak by se dalo taky říct... :D

    OdpovědětVymazat