Stránky

pondělí 11. července 2022

Art Fight - Týden 1.

Tak můj první týden na Art Fight mám za sebou a přišla jsem sdílet svoje výtvory! :3

Už jsem o tom psala v předešlém článku, ale pro jistotu znovu vysvětlím. Art Fight je každoroční hra, při které se lidi registrují na oficiální stránce a tam nahrají obrázky svých postav. Lidé potom tyhle postavy kreslí a dotyčný člověk to těm lidem oplácí kreslením jejich postav. Jsou to takové méně závazné art trades.

Zatím se mi nestalo, že by na mě někdo zaútočil první, zatím jsem dostávala jenom pomsty.

Indigo
Můj první spáchaný útok byl na Eris, jelikož jeho postava, Indigo se mi hrozně líbila :3. Za Indiga jsem dostala kresbu Mornie, jedné z mých postav na Vlčím brlohu, ze které mám šílenou radost.

Stadley
Stadley je jedna z postav na Vlčím brlohu, se kterou už hrála například i moje Trinity (a Mornie k němu snad zanedlouho půjde do smečky :3). Za výtvor jsem opět dostala kresbu Mornie ^^.


Mal
Mal je zase a opět brlohovská postava a hra s ní byla jedna z prvních, kterou Mornie měla. Je to taky ona, kdo vůbec Mornie "přitáhl" do smečky :DD. Má takový jednoduchý design, dobře se kreslí :3.

Kliff
Neumím kreslit obojživelníky :DD, ale Kliff je chábr. Kliff jakožt člověk je zase a opět další brlohář, a i s jeho postavou jsem hrála, ale Kliff je prostě mlok :). Dostala jsem za něj naprosto úžasnej obrázek Úterý <3.

Phrog
Tento obrázek byl opět pro Klifforda, ale tentokrát spadá pod Design me a Character, což znamená, že místo abyste kreslili nějakou konkrétní postavu, tak vytvoříte design podle toho, co daný člověk chce. ...Phrog :3
 
Celeste
Tuhle postavu jsem chtěla nakreslit čistě protože se mi líbila. Mám uložených pár dalších postav, které chci nakreslit ze stejného důvodu, ale je jich nějak mnoho.

 
Ember
Tohle byla pomsta pro Eris, za tu kresbu Mornie. Ember je taková barevně hezká postava, tak jsem si řekla, proč to neudělat. A za to jsem dostala kresbu Nory, mojí kentauří postavy, kterou mám šíleně ráda a tak mi udělalo hroznou radost, že ji někdo nakreslil.
 
Art Fight končí až 1. srpna a tohle je teprve první týden, takže příspěvků o něm bude víc. Pokud by vás to zajímalo, můj profil je tu :3. A to je všechno pro tenhle článek, mějte se krásně B).


Žádné komentáře:

Okomentovat