Stránky

středa 6. července 2022

Oops, I did it again

Už jsem o tom psala na začátku předešlého článku... a nakonec to i přišlo :D. Když jsem se letos poprvé přihlásila na Art Fight (o detailech téhle hry budu psát ještě v jiném článku, protože sem budu dávat svoje výtvory), došla mi jedna věc. Prostý princip AF spočívá v tom, že na stránku nahrajete svoje postavy a lidi vám je pak můžou kreslit, zatímco vy na oplátku budete kreslit ty jejich. A když jsem tam nahrávala svoje postavy, došlo mi, že se těším, až někdo nakreslí Ness, Mishu nebo Ravennu, ale svoje oficiální blogové maskoty jsem tam ani nedala. Prostě a jednoduše mi přijde zbytečné, aby je lidi kreslili. Což už samo o sobě něco vypovídá o mém vztahu k nim.

Vznik nových maskotů byl tak trochu unáhlený. Byl to symbol změny, přesunu do nové éry, ale tak nějak jsem si s jejich designem příliš hlavu nelámala a z toho plynulo i to, že jsem je vlastně vůbec nechtěla kreslit. Což v mých očích tak nějak jde proti tomu, co od blogových maskotů vlastně chci.

A hádám, že je v tom i špetka nostalgie. Návrat do lepších časů. No prostě Misha, Nessie a Ravenna se vrací na blog ^^. Úterý zůstává mojí hlavní sonou, postavou, která mě reprezentuje, ale tvářemi blogu jakožto celku odteď budou znovu ty tři. Vzhled starých maskotů bude pod tímhle článkem, jako taková malá vzpomínka :)

Ne
 
Jo

 

Možná

Žádné komentáře:

Okomentovat