Stránky

středa 27. července 2022

Narozeniny

Něco jako článek k výročí založení blogu jsem naposledy psala v roce 2020, když jsem ho přesouvala z blog.cz. A předtím to bylo v roce 2016, kdy slavil své první narozeniny. Sedmička není tak úplně číslo ke slavení. Není kulaté, já ho nepovažuji ani za šťastné... a přece píšu článek k blogovému výročí.

Nikdy jsem totiž nebyla tak ráda, že mám blog, jako právě letos. Ne že by se něco změnilo přímo tady. Ten úžasnácký design, se kterým jsem konečně spokojená, byl vytvořen už vloni, mé nejaktivnější roky, kdy jsem v tvorbě hledala útěchu, byly 2020 a 2021.

Ale letos se stalo něco jiného. V době vydání tohoto článku už to budou tak dva měsíce, v době psaní tohoto článku je to však pouhý týden. Ve stručnosti, můj laptop procházel opravou. Původním záměrem byla pouze výměna baterie, ale nakonec jsem kývla i na nový disk, který by měl vylepšit výkon. Zpočátku jsem o něj popravdě ani nestála, jelikož mě chod noťasu vyhovoval, ale nakonec jsem se nechala ukecat. Výsledkem téhle výměny ovšem byla nenávratná ztráta všech dat z původního disku. Všechny moje fotky z let 2018-2020, moje rozdělané projekty, staré obrázky, zálohy obsahu a designu z blogu... všechno bylo pryč.

A přesto to nebylo tak katastrofální, jak mohlo. Právě díky existenci blogu. Kdybych tohle svoje malé kyberprostorové království neměla, přišla bych o téměř tři roky svojí práce. Zbytek by byl fuč už rok předtím, kvůli restartu rodinného počítače. Teď je většina mé autorské historie právě tady. A jsem tak šíleně ráda, že je tady. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat