Stránky

sobota 23. dubna 2022

Dcera měsíce a syn slunce

Od té doby, co jsem si založila Deviantart čtu hodně komiksů, které bývaly populární ještě v TLK komunitě na blog.cz. Hodně z nich už znám, protože jsem je četla pečlivě přeložené, ovšem jeden komiks mi vyvstával na mysl poslední dobou docela často. Nemá teda se Lvím králem nic společného, je to originální příběh - Běžící vlčice Mirari. Komiks už měl kolem roku 2009 starou verzi, což byla ta, kterou jsem já četla celou přeloženou. V originále už bohužel dostupná není, neboť se autorka rozhodla komiks od základu překopat a překreslit. Dlouho zůstával ležet ladem, mezi lety 2018 a 2020 v podstatě nic nepřibylo, ale v prosinci 2021 přidala autorka pár dalších stran.

Vrátila jsem se k němu čistě z nostalgie, dokonce jsem začala pracovat na jeho překladu (čistě pro své účely, neplánuju ho nikde zveřejňovat) a vyvstaly ve mně vzpomínky na mé první Mirariovské období někdy v roce 2016. Tehdy jsem hrozně toužila udělat vlastní komiks, který bude jako Mirari, ale můj. Začala jsem několik verzí, všechny bolestně nedomyšlené a okatě podobné ději Běžící vlčice. Jedna z nich byla obzvláště význačná, protože jsem na ní začala dokonce i pracovat, měla jsem v plánu dva díly a dokonce i vlastnoručně animovaný youtube seriál (v Malování, samozřejmě :D). Jmenovala se Dcera měsíce a syn slunce. Děj byl v podstatě kombinace Běžící vlčice a tohohle videa (originál už není dostupný, autorka ho smazala kvůli velkému nátlaku od diváků), s přimíchanou legendou o dceři měsíce a synu slunce.

Příběh začínal s Moanne, stříbrno-bílou vlčicí s ledově modrýma očima, které její matka vypráví o legendě. Dějí se věci, na které už si nevzpomínám a pak je celá Moannina rodina brutálně vyvražděna jinou vlčí smečkou. Podobně jako v Mirari se tedy Moanne vydává na strastiplnou osamocenou cestu, během které nachází novou smečku, která je ochotná ji přijmout mezi sebe. Synem jejích vůdců není nikdo jiný než syn slunce z legendy. Myslím, že jsem ho pojmenovala Soleil, ale jeho jméno nemám nikde zaznamenané, takže to není jisté :/.

Děj se točil hlavně kolem toho, že Moanne na legendu nevěřila, pak se postupně zamilovávala do Soleila, uvěřila v onu legendu, porazili smečku zlých krvelačných vlků a pak měli svatbu.

A samozřejmě jsem si s mojí tehdejší mentalitou nemohla odpustit nějaké to potomstvo pro moje postavy. Takže se jim narodila dvě vlčata, holka a kluk, kteří vůbec nevypadali jako jejich rodiče. Ale to víte, když jste bájný vlk z proroctví, musíte mít vzhled, který ho bude reprezentovat. Nevzpomínám si, že bych pro tyhle postavy měla jména a název druhého komiksu si taky nevybavuju, ale dala bych ruku do ohně za to, že to byla Dcera noci a syn dne nebo něco takového. -_-

Z děje tohohle komiksu si pamatuju ještě míň, matně si vybavuju jen jedinou scénu, kde tihle dva prcci padají z útesu a Soleil je na poslední chvíli zachrání.

 
Pro účely tohohle článku jsem tyhlety krásky trochu předesignovala, Moannin syn v podstatě do dneška ani neměl vymyšlený vzhled. Nejvíc se mi líbí Moannina dcera, její design mi přijde zajímavý a zároveň ne moc do očí bijící. Matně si vzpomínám, že je inspirovaný poníkem z tohohle videa.

Přemýšlela jsem, jestli bych to měla udělat, ale nakonec jsem se rozhodla, že sem hodím i prvních pár hotových stran komiksu. Kdybych se tehdy přinutila ho dokončit, skončil by tu, ale takhle ho ponechám pod štítkem Nostalgie a bude tu mít trochu jiné místo.

Žádné komentáře:

Okomentovat