Stránky

pondělí 25. dubna 2022

Krita, má milovaná

Můj rozchod se SketchBookem byl těžký :D. Posledních pár měsíců, co jsem ho používala mi začalo docházet, že už mi prostě... nevyhovuje. Šlo hlavně o funkce animací. Došlo mi, že jsem se dopracovala na úroveň, na které už mi jen dvě pohyblivé vrstvy nestačí. Dlouho jsem přemýšlela, jak tohle FlipBookovské omezení obejít aa nakonec jsem to vzdala. Jestli mě koupě tabletu před dvěma lety něco naučila, tak to, že když se zdráhám kreslit nebo animovat, je to většinou protože je čas upgradovat software (nebo v případě tabletu i hardware).

Nějakou dobu jsem v tom bodě už vídala samou chválu na Kritu. A se svými spokojenými uživateli a finanční dostupností (čtěte: byla zadarmo :D) nakonec zvítězila na plné čáře. No, takže dnešní obrázky jsou z většiny produktem mých experimentů s Kritou B). Pořád se zdráhám SketchBook odinstalovat, jelikož mám pořád některé výtvory rozdělané v něm (v Kritě nejdou oteřít) a navíc jsem zjistila, že teď už se nedá stáhnout zadarmo. Uvidím :D.

Krita

Clover a Tem
V době kreslení tohohle obrázku jsem měla za sebou první epizodu Deltarune a moje láska ke Clover byla nezměrná. Teď jsem zabraná do epizody druhé, kde je remach s Clover a pořád si ji držím blízko u srdíčka.

Catra, my beloved
 Nejsem si jistá, jestli jsem sem vůbec psala, že jsem se asi před měsícem naprosto zažrala do She-Ry. Catra je určitě jedna z mých nejoblíbenějších postav, zvlášť po páté sérii (tohle bylo nakreslené, když jsem měla za sebou sérii první).
Dokonce jsem využila animátorské funkce v Kritě a začala pracovat na AMV, které se celé točí kolem ní. Proto jsem taky nebyla moc aktivní :D. Pořád na něm pracuju a až bude hotové, pravděpodobně o tom něco hodím i sem.

Seiko (Art Trade)
Design tohohle fešáka nemám na svědomí já, jak už nadpis napovídá, je to výsledek Art Trade s jednou slečnou z Vlčího brlohu. Vlček se jmenuje Seiko, jeho brlohovská stránka je tady.

Z Krity toho je ještě mnohem víc, ale něco jsou obrázky, které už jsem postnula k jiným článkům a něco jsou animované části do výše zmíněného AMV.

Růčo

Glory of Rainwings
Před nedávnem jsem konečně dočetla první díl Wings of Fire a Glory je společně s Tsunami moje oblíbenkyně :D. Tenhle obrázek mám vážně ráda, zvlášť na ručně kreslený se mi povedl.

Zbytky ze SketchBooku
 
Undyne & Susie
Jeden z mých posledních výtvorů ve SketchBooku a zase vázaný na Deltarune :D. Myslím, že Undyne by zaujala takovou víc ochranitelskou roli vůči Susie, i když spousta lidí si myslí, že by spíš páchaly nekalosti spolu :D.

Žádné komentáře:

Okomentovat