Stránky

pondělí 27. července 2020

Změna stylu a spousta okecávání

Hehe, našla jsem Wifinu někde pryč, takže sem můžu hodit svůj výtvor a k tomu zároveň myšlenku (ale dávám to jenom do mých výtvorů, protože do mých myšlenek se to moc nehodí :D).

Nedávno jsem si projížděla staré maily a našla jsem tam několik svých masterpieces z roku 2016, které nikdy neviděly světlo blogu. Jedno z toho je obrázek, který jsem nikdy nedokončila, ale ten nápad se mi šíleně líbil. Je to v podstatě tvorba inspirovaná filmem V hlavě. Na původní obrázek jsem Smutek nikdy nenakreslila (haha. HAHAHAHA), nicméně na mé předělávce ze včerejška jsou všechny emoce. Všimla jsem si, jak moc se můj styl změnil a jak moc se mi líbí teď. Tak jsem se rozhodla, že sem hodím porovnání. 

2016:
Co na to říct. To pozadí obzvlášť je hodně uspěchané a můj způsob kreslení nohou obecně se mi moc nelíbí, no :D.

2020:
Líbí se mi to a nebudu se tím tajit :D. Barvy jsou utlumenější, takže to sedí líp na oči, ten styl je o dost lepší a dokonce jsem zkusila stínovat :D. (Jo a Smutek je velociraptor, tak nějak mě nenapadlo, jako co dalšího ji nakreslit a navíc teďka chystám příběh, kde velociraptoři budou, takže mi nepřišlo zas tak nevhodný ho tam dát :D).

Takže závěr? Styl se mění a to je dobře, jasný barvy nejsou vždycky dobrý a velociraptoři jsou kůl. 

Žádné komentáře:

Okomentovat