Stránky

pátek 30. srpna 2024

ArtFight 2024

Letos jsem nějak zapomněla na svůj zvyk dělit svoje ArtFight výtvory na týdny. Navíc se mi stalo v podstatě totéž, co minulý rok, kdy jsem hodně tvořila v prvním a posledním týdnu a v prostředku tak nějak zaostala. Stejně jsem ale letos tvořila docela pilně, nakreslila jsem stejný počet útoků, jako minulý rok, ale tentokrát měly skoro všechny kompletní pozadí.

The last frolic of the day
Aika
 Čas od času mě chytne obsese různými vymyšlenými tvorečky, které tvoří lidé ve furry komunitě. Dutch Angel Dragon je jeden z těch nejznámějších a chtěla jsem během ArtFight jednoho nakreslit, takže jsem si ho vyhledala speciálně podle klíčových slov. Aika se mi zalíbila spolu s pár dalšími, ale nakonec jsem si pro svůj první letošní útok zvolila ji.

 Mandatory taste test
Berry Spike
Tahle kresba byla pomstou za kresbu mojí tiby (dalšího fiktivního furry tvorečka). Bavilo mě zase po dělší době nakreslit poníka :3
 
 
 Dragon’s point of view
Charonda
Tohle byla pomsta ještě za minulý rok. Bylo fajn si zase jednou trochu pohrát s perspektivou, ale je pravda, že jsem pak vůbec nevěděla, co dělat s pozadím :D - ale poradila jsem si.

Favourite sunning spot
NectarFlower
Už si ani nepamatuju, co mě přesně přimělo k uložení této kočičí slečny do mých záložek, abych ji mohla letos nakreslit. Pravděpodobně v tom hrálo roli mimo jiné i to, že to je želvovinka, které patří mezi moje nejoblíbenější kočičí zbarvení.

 
Visions
Kismet
U tohohle obrázku jsem se zasekla šíleně dlouho. Chtěla jsem udělat celou kompletní animaci, ale trvalo to tak dlouho, že mě po tom kompletně pustilo nejen to animování, ale i kreslení do AF obecně (to taky mělo za výsledek, že ačkoliv jsem tenhle útok začala kreslit už po Favourite sunning spot, zveřejnila jsem ho až jako předposlední). Tak jsem se rozhodla, že vyberu jenom jeden snímek z celé animace a použiju ho radši samotný. Nicméně nějakou postavu od Captain Cosmo jsem chtěla nakreslit už snad dva roky. Má hrozně pěkný styl a jeho postavy jsou moc zajímavé. Jako pomstu za tuhle kresbu jsem dostala úplně nádhernou krebičku Ravenny, ze které mám šílenou radost.
 
:3
Pixi
Myslím, že fursony co jsou hyeny jsou neskutečně cool :D. Moc mi teda nejsou kreslit, naposledy jsem kreslila hyenu když jsem pracovala na Spáse krále, což už bude hezkých pár let. Ale jsou cool a to byl dostatečný důvod nějakou nakreslit. Zároveň to byla pomsta za moc hezký útok na kterém byla Úterý, jenže jsem při zadávání informací k obrázku úplně zapomněla zadat, že to je pomsta, takže teďka je braný jako samostatný. Nu což.
 
The first encounter
Iska
Yayyy, tenhle obrázek je za letošek asi můj nejoblíbenější! Je to první setkání mezi mojí Mornie a Iskou - jejím svěřencem během Azarynského ceremoniálu na Brlohu. Ta hra mě moc bavila a chtěla jsem ji nakreslit. Už druhá Morniina hra na Vřesovišti, kterou jsem se rozhodla nakreslit :3. Iska je navíc super postava na kreslení.

 
She’s thunderstorms
Megalodon
Baví mě kreslení fanouškovských dračích kmenů z Wings of Fire. Jen je někdy těžké přijít na to, jak jejich vzhled autor vlastně zamýšlel, když má jeho styl silný charakter. Tohle byla pomsta za kresbu Divušky a zdálo se mi vhodné ji umístit do bouřky :3



Žádné komentáře:

Okomentovat