Stránky

neděle 14. ledna 2024

Brlohovský Art of The Month - Prosinec 2023 & Leden 2024

Měla bych být Brlohu asi dost vděčná za to, že mi kontinuálně poskytuje věci k postování na blog i v období, kdy nemám čas tvořit něco většího :D.

Každopádně šťastný nový rok! A tak dále. Udělala jsem během Vánoc zase nový header. Říkala jsem si, že jsem se v kreslení zas krapet zlepšila a líbila by se mi trošku změna. Už jsem se vzdala veškerých nadějí, že někdy nakreslím header, který si nechám napořád. Letos už to bude takových osm, možná devět let co se o to pokouším. Tenhle mi zatím celkem vyhovuje, ale nepochybuju, že tak do dvou let půjde do archivu.

Prosinec 2023
 
Téma na prosinec bylo vytvořit novou rostlinku nebo houbu do norestské flóry. Chvíli jsem s tímhle trochu bojovala, říkala jsem si, jak by se mi líbil kaktus, který je trochu jako masožravka, nebo masožravka, která je trochu jako kaktus... ale chtěla jsem taky houbu. Nejdřív jsem počítala, že vytvořím dva obrázky, ale nakonec jsem všechny koncepty spojila do jednoho a vznikla, no, můromuška.
(Pozadí není moje práce, bylo nám v rámci AOTM poskytnuto brlohovskými adminy.)
 
 
Leden 2024
V lednu přišla stále probíhající výzva nakreslit jednu ze svých brlohovských postav jako člověka. Podobných kreseb tady možná v rámci února přistane víc, chtěla bych totiž zpracovat kromě Trinity i Mornie a Eroru. Každopádně Trinity se teďka v blízké době bude měnit design, tak jsem se rozhodla ho rovnou trošku zakomponovat do lidské verze.


Žádné komentáře:

Okomentovat