Stránky

sobota 4. května 2024

Hypopups 2024

(Hypopups je akce v rámci TRPG hry Vlčí brloh, kde hráči vezmou dvě postavy a vytvoří design jejich potenciálního vlčete.) 

Duben sice ještě neskončil, ale přesto zveřejňuji tyhle fešáky už teď. Jednak potřebuju někde hostovat obrázky, abych je mohla oficiálně zveřejnit na Vlčí brloh a jednak už žádné další designy neplánuji :). Letos to byl zajímavý rok, nebyla jsem tak produktivní jako vloni, ale stejně jsem s většinou docela psokojená.

Feier x Mornie
 
Tohle je už třetí vlčátko, které jsem pro Feiera a Mornie nadesignovala. Zbývající dvě přišla už v loňském roce. Jejich vztah bohužel třošku zchladl za celý ten rok, ale pořád mají velmi významnou dynamiku. Design je takový rozjezdový. Prostě vlk :D

Mensis x Mornie
 
Mensis a Mornie se setkaly ve velmi vyhrocené situaci, Mensis zachránila Mornie před uhořením a je to tudíž taková zajímavá dvojička. Vlčátko mě docela potěšilo na to, že bylo jedno z prvních, které jsem kreslila.

Bellanna x Sasha

Bellana je můj Hypopup oblíbenec už druhým rokem. Její design má prostě něco do sebe způsobem, který umožňuje tvořit opravdu fajnová štěňata. Letos jsem ji jako první skombinovala s jinou vlčicí z Nihilské smečky.

Lesley x Majdalenka

Lesley a Majdalenka jsou od minulého roku nově pčíchozí postavy na Brloh. Měly mezi sebou zajímavý vztah, takže jsem se rozhodla jim taky vytvořit hypopup. Je taková trochu klaunovitá :D

Ryumee x Anjel
 
Ryu a Anjel jsou takové moje hypopups go-to postavy. Hrozně dobře se pro ně designují štěnda :D. Doufala jsem, že se mi tenhle povede o něco lépe, ale asi to byla trochu komplikovaná kombinace. I tak se mi ale pořád docela líbí :3
 
Bellanna x Anjel

 Mám pocit, že při téhle akci vždycky dřív nebo později začnu trochu překombinovávat :P. Myslím, že tenhle design je docela roztomilý, ale vypadá trošku jako nějaká běžecká bota :D.

Deetrah x Ar’Kadien

A konečně můj nejoblíbenější design! Myslím, že jsem příliš dlouho přehlížela potenciál Deet jako postavy na hypopups. Škoda, že příští rok už jí nebudu moct použít, protože zemřela. Tenhle design vypadá celkem vánočně, taková sněžná noc s párem sobích parůžků :3

Žádné komentáře:

Okomentovat