Stránky

sobota 5. srpna 2023

ArtFight 2023 - Týden 2.&3.

Dávám tyhle dva AF týdny do jednoho článku, jelikož nejsou až tak početné. Hodně mě chytla fyzická tvorba, začala jsem modelovat a nechce se mi dělat nic jiného :D.

Astra von Hošťálovy

Postava patří Regimu

Astra se mi zalíbila, letos jsem chtěla tvořit víc kočkovitých šelem. Zrovna jsem měla za sebou jeden tvořivý experiment s modelovací hmotou a tak jsem se rozhodla nabytých zkušeností využít i v rámci ArtFight. Ta hlavička sice není dokonalá, ale myslím, že na to, že to byla moje druhá soška je to moc fajn :). Astru jsem začala modelovat v neděli druhého AF týdnu, proto si troufám říct, že tenhle článek pokrývá oba dva týdny.

Deetrah

Postava patří Ghaaiye

Deetrah je jedna z postav na Brlohu a druhá obět mého modelování. Zvolila jsem si ji, protože její design je celkem komplikovaný a chtěla jsem si vyzkoušet, jak se mi to bude přenášet na sošku. Akrylky mě trošku zradily, Deet skončila trochu tmavší, než by měla být. Jinak jsem s ní ale spokojená.




Žádné komentáře:

Okomentovat