Stránky

středa 14. září 2022

Kočičí bratrstvo - Kapitola 4. Lov

 Chjo, z téhle kapitoly mám takové smíšené pocity :D. Zatím se ze všech kapitol nejvíc odklání od původní linky (ale myslím, že tahle verze komiksu bude aspoň tím pádem trochu smysluplnější) a podobně se odkloní asi už jenom kapitola osmá (protože tam ani nevím, jak bych ten chaos z originálu přeložila do nové verze :D). Každopádně... nevím, mám trochu obavy, aby tahle kapitola vůbec dávala smysl. Jak to čtu pořád dokola, tak už nepoznám, jestli mi tam něco hapruje :P. Navíc se mi tam tak nějak motalo stínování.

A taky konec téhle kapitoly znamená, že mám před sebou kapitolu pátou a... ááchjoo, zdá se mi, že to bude stejně dlouhá záležitost, jako ta třetí. A na to se vážně netěším :P. Ale co, už jsem se k tomu upsala, tak to snad nějak přežiju :D.

Žádné komentáře:

Okomentovat