Stránky

neděle 4. září 2022

Zářijová všehochuť

Neměla jsem úplně nejlepší start do školního roku :P. Oh well. Trochu jsem ke konci prázdnin i během těch dvou školních dní kreslila, ale snažím se soustředit hlavně na Kočičí bratrstvo. Čím dřív bude, tím dřív bude :D. Moje tvůrčí psaní taky tak trochu stagnuje, což je škoda, protože mi zbývají už jen dvě kapitoly Tajemství křídel a pak budu mít prostor začít něco nového. (Ale na Brlohu teďka dělám "tvůrčí psaní" celkem konzistentně každé cca. dva dny. :D) Snad na to najdu čas v následujícím školním roce. Tenhle článek je tak trochu mišmaš mojí tvorby za poslední dva až tři týdny, so, enjoy!

Draci rostliňáci

Tohle je design, který jsem dělala pro svojí mamku do jednoho projektu. Budu je ještě muset nakreslit víckrát, tohle byly čistě vzhledové koncepty, ale mám z nich radost. U toho zeleňáčka jsem se tak trochu inspirovala u Ohnivých křídel a jejich Listoletů. (Jmenují se tak? Je vůbec český překlad takhle daleko??)

Koně nemaj prsty

Dala jsem si závazek, že budu víc kreslit svoje sony. Když jsem šest let zpátky měla jenom Mishu, kreslila jsem ji v jednom kuse a ne jenom na obrázky, které měly skončit na blogu. Všechny moje tehdejší čmárací bločky jsou plné Mishy, jak si stěžuje na moje nové učitelky a zpívá Somebody to Love od Queenů :D. Každopádně dodnes mám živě v paměti několik kreseb, které se skutečně na blog dostaly a mezi nimi byl mimo jiné i obrázek oné bílé kobylky, jak sedí na mostě přes řeku a hraje na flétnu. I tehdy mi docházelo, že prostě... Misha nemůže hrát na flétnu... ale byl to tehdy jediný nástroj, na který jsem hrát uměla a docela mě to bavilo.

Samozřejmě jsem se za ty léta posunula, ale stav mojí sony a jejích hudebních schopností není o nic lepší :D. (Ale hele, poníci v MLP taky umí hrát na kytaru!)

Konec léta

Vždycky jsem svoje sony ráda kreslila se západem slunce. Dokonce i Ne, ještě ve své původní podobě, s bílou srstí a zlatou hřívou, má jeden art, kde kouká na západ slunce. Tenhle kousek mám i přes jednoduchost pozadí ráda. Líbí se mi to stínování :3.

Džusový dýchánek

Pamatujete si na Mornie? Tehdy ještě Mornï? Jednu z mých postav na Vlčím brlohu? Někdy v zimě jsem sem dávala už jeden obrázek s ní a pár dnů zpátky tady navíc přistál samostatný článek celý věnovaný jen jí. Igniská smečka je poměrně aktivní místo a retrospektivně jsem docela ráda, že jsem tam Mornie dala. Tohle je obrázek do společného výtvoru, kde si celá smečka dává na paloučku džusový dýchánek. Jestli bude někdy celý výtvor veřejně dostupný a dostanu povolení, tak sem hodím i odkaz :3.


HOPKAJÍCÍ KOČIČKA HOPKAJÍCÍ KOČ

Naposledy jsem si zkoušela ruční animaci ještě na AniFilmu. Chtěla jsem si to vyzkoušet znovu, protože mi to dovoluje animovat, aniž bych přetáhla dobu u obrazovky, kterou moje tělo toleruje. Žádná z metod se bohužel neukázala být příliš efektivní... až jsem nakonec od mamky dostala předčasný vánoční dárek v podobě podsvícené desky :3. Takže teď snad budu růčo animovat trochu víc. Je to zábava, ale nedokážu si představit, že se tak vážně dělaly celé filmy o.O

Žádné komentáře:

Okomentovat