Stránky

úterý 2. srpna 2022

Prázdninové tvoření aneb Co měl být čtvrtý týden Art Fight

Vážně jsem doufala, že se mi povede každý týden Art Fight nakreslit aspoň něco, ale po nástupu do práce mi bylo jasné, že se mi to prostě nepodaří :D. Snad příští rok. V posledním týdnu července jsem kreslila převážně svoje obrázky, které sem chci hodit teď.

Kivuli
Tohle byl můj poslední letošní útok na Art Fight. Byla to jedna z mnoha, mnoha postav, které jsem měla uložené, nicméně ona měla ještě to štěstí, že jsem ji nakreslila. Majitelkou je Poonie. (Odkaz vede na DeviantArt, jelikož Art Fight profily mohou vidět jen registrovaní uživatelé :D.)

Vi(fe) <3
Tak deset dní zpátky jsem rozkoukala Arcane a nemůžu na tuto paní přestat myslet. League of Legends mě teda nikdy nelákalo, ale seriál se mi vážně líbí. Zbývá mi zkouknout ještě jednu epizodu a pak se můžu už jenom těšit na druhou sérii :3.
 
Sisterhood
Nedávno jsem si znovu přečetla několik starých příběhů, včetně pár posledních kapitol Jednorožčí podkovy. Došlo mi, že jsem tyhle tři nakreslila naposledy v roce 2016 v poslední kapitole Rohu a křídel, kde se narodily :P. Chtěla jsem jejich designy udělat třošku zajímavější, takže jsem jim dala pár jizev a prasklinek na roh (protože z těch všech soubojů prostě nemohly vyjít bez úhony). Chtěla jsem změnit i barvy rohů a hřív, ale nakonec jsem se rozhodla nechat jejich designy podle původního popisu.

 
They are girlfriends, your honor
Pokaždé, když si znovu přečtu Rok Draka, mám pocit, že to je lepší, než si pamatuju :D. Pampelišku a Denim jsem spolu nekreslila vlastně nikdy a říkám si, že bych měla začít. Zaslouží si to :3

Jinak jste si mohli všimnout, že jsem začla lehce experimentovat jednak se stínováním a druhak s pozadím obrázků. Už tam nechci mít jen jednu barvu nebo nic, ale zároveň se mi to víc líbí když se to drží jednoho odstínu, takže než se naučím kreslit pozadí pořádně barevná se vším všudy, tak budu dělat tohle.

Žádné komentáře:

Okomentovat