Stránky

sobota 5. března 2022

Předělání sony, ale tentokrát úplně

Vím, že v posledním roce je spousta příspěvků v téhle rubrice jenom o tom jaké změny jsem udělala na Ne, ale já jsem tvořivý člověk. A když už mě má nějaká postava reprezentovat, měla by taky vypadat podle mých představ, což se prostě postupem času mění.

Prostě a jednoduše jsem si uvědomila že design Ne je... tak trochu nudný. A tohle není poprvé co jsem k něčemu takovému došla, Ne měla modrou hřívu a tři ocásky čistě protože zlatá hříva a jeden ocásek se mi zdály nudné. No, skončila jsem zakaranténovaná s covidem a v touze se nějak zabavit jsem se hodně nořila do minulosti a rozjímala nad "první generací blogu", to znamená tou na blog.cz. Kde pochopitelně byla ještě první generace maskotů.

Zároveň jsem zase a opět objevila videa o Impressive Title a Feral Heart (pokud vás to někoho zajímá, můžete se na ně kouknout tady a tady), což mě vedlo k zamyšlení nad designem mojí fursony. Když už si někdo vytvoří sonu, většinou je taková výrazná, barevná, i ty nejjednodušší jsou plné života. A zkrátka se mi zdálo, že design Ne už tak docela neslouží svému účelu. Proto jsem se rozhodla ji od základu předělat.

Vlastně jsem se silně inspirovala u některých starých postav. Dala jsem Ne místo lvího škorpioní ocásek - přijde mi to zajímavější >:3. To jsem si pochopitelně půjčila od Ravenny. Od Mishy, mojí někdejší hlavní fursony, pochází drobnější aspekt. Má jenom jeden ocásek (protože se to snáz kreslí :D), ale když chce, může si nechat dorůst další dva. Misha to takhle měla s křídly. Jako hlavní inspiraci pro design jsem však chtěla mít Nessie, jelikož mi přijde z první generace maskotů nejhezčí. Na to nakonec nedošlo, protože ze dvou verzí, barevné a černobílé, se mi víc líbila ta černobílá, která jako Nessie moc nevypadá.

Její živočišný druh jsem nezměnila. Trošku jsem si s tím pohrávala, protože můj vztah ke koním už není takový, jako býval když jsem tvořila Mishu nebo moje předešlé fursony, které nikdy nespatřily světlo blogu. Nicméně pořád k nim určitý vztah mám a patří mezi moje nejoblíbenější zvířata, nehledě na to, že se snadno kreslí. A myslím, že už jsem si k tomu malému jednorožci vyvinula vztah a nedokázala bych si zvyknout na něco jiného :D.

A poslední komentář k nové soně - design blogu kvůli ní předělávat nebudu. Zaprvé by to akorát skončilo tím, že bych na něm strávila tři hodiny jenom proto abych došla k závěru, že se mi nelíbí (tak to dopadlo, když jsem nový header dělala posledně :D) a zadruhé, mám tenhle header vážně ráda, líbí se mi a myslím, že prezentuje můj blog vážně hezky. Nechám starou verzi Ne, aby po boku Možná a Jo reprezentovala můj blog na záhlaví a nová Ne bude prostě já.

(A ještě poslední poslední komentář. Vím, že mám chorobnou potřebu hromadit jména pro sebe/svoji postavu, nicméně už nějakou dobu vystupuji taky pod jménem Úterý a rozhodla jsem se ho používat společně s Ne i tady. Trinity moc nepoužívám, i když se mi moc líbí, takže ho nejspíš takhle vyměním.)




Žádné komentáře:

Okomentovat