Stránky

neděle 21. listopadu 2021

O starých příbězích a ještě starších ponících

Nedávno jsem v jednom článku zmiňovala, že při projíždění starých mailů jsem narazila na staré poníkovské Next Gen koncepty, které bych chtěla v nové formě opět realizovat. Tohle není jeden z nich, nicméně nalezení oněch konceptů mi připomnělo moji prastarou ship-fikci z roku 2016.

Tu s vámi ale sdílet nehodlám. Těžko se mi vydýchává už jen pohled na těch pár stránek, představa že bych to hodila na blog mi hrůzou ani nepřichází na mysl :D. Románky mi nikdy moc nešly (ačkoliv teďka na jednom pracuju a ten se zatím jeví docela snesitelně o.O), o to méně v roce 2016. Zábavný faktoid, tohle byl můj vůbec první příběh, který zahrnoval stejnopohlavní páry (možná právě proto jsem se nad ním smilovala a nespálila ho). 

Tehdy jsem měla blízko u srdíčka zejména TwiPie, Rarijack a FlutterDash (jak uvidíte na obrázcích trochu níž), ale v rámci hlavní šestky jsem později trochu odbočila. Matně se mi vybavují ještě dva příběhy, jeden Twijack (ten se jmenoval myslím Hvězdy a jablka a neironicky zahrnoval "byla tam jen jedna postel" klišé :D) a jeden PinkieDash (ten se pro změnu jmenoval Večírek v oblacích, třikrát jsem ho přepisovala a stejně dopadl tak, jak dopadl). Ani jeden z nich jsem neměla odvahu znovu přečíst, ačkoliv jsou novější, psané myslím někdy koncem roku 2018.

Nějakou dobu potom jsem svou oblíbenkyni, Twilight, spárovala prozměnu s Rainbow Dash a kromě pár kresbiček na okraje sešitu z toho taky vznikla ta jediná aspoň trochu čitelná ship-fikce - Kovová křídla. Tu jsem asi rok po jejím napsání šoupla i na blog.

Dneska inklinuju primárně k AppleDash (od té doby, co je to v podstatě canon si prostě nemůžu pomoct :D) a mou milovanou Twilight nejradši vídám po boku Sunset Shimmer (já osobně mám teda v plánu příběh, kde nebude jen se Sunset a hrozně se na něj těším o.O)

Každopádně k tomu, proč je tenhle článek v Mých výtvorech. Jak jsem si tak znovu přečetla ten můj první pokus o fanfikci, našla jsem spolu s ním ještě jisté kresbičky budoucích generací právě z těch mých tehdejších oblíbených shipů. Nejsou... moc dobré, proto jsem se rozhodla je úplně předělat, překreslit a to je můj dnešní příspěvek společnosti.

Twinkle Joy (TwiPie)

Pokud se nepletu, Twinkle je ze všech postav nejbližší svému původnímu vzhledu. I tak jsem toho ovšem hodně změnila. Vzpomínám si, že v původní verzi se jmenovala Miracle Joy, ale to je trochu moc dlouhé a myslím, že tohle zní líp. (Teď jak nad tím uvažuju, možná jsem ji měla pojmenovat Twinkle Sprinkle, čistě jako odkaz na MLP In a Nutshell...)


 


Morning Breeze (FlutterDash)

Morning Breeze se dočkala asi největší změny ze všech těch tří postav. Původně se jmenovala Feather Weather, což jsem tehdy zvolila, protože se to rýmovalo. Rozhodla jsem se jí dát trochu jasnější barvy, ale mám trochu podezření, že jsem nechtěně vykradla nějakého G3 poníka o.O.


Charity (Rarijack)

Popravdě, původní verze téhle poní (haha chápete jakože paní, ale poník) mi vůbec neutkvěla v paměti. Ale vím, že jsem to měla dost těžké s jejím designem, protože tak to bylo i u nové verze. Ono se těžko vymýšlí něco zajímavého, když má člověk pracovat se dvěma poníky, co mají jednobarevnou srst i hřívu. Jsem ale moc spokojená s tím, jak to nakonec dopadlo, myslím, že se mi ji povedlo udělat aspoň trochu zajímavou.


Žádné komentáře:

Okomentovat