Stránky

pátek 10. září 2021

Září

Dlužím tomuhle blogu článek. Letošní začátek školního roku je zcela neoprávněně a nevysvětleně mnohem méně produktivní, než vloni :/. Ale snažím se :D! Dělám na několika projektech, ale většina z nich ještě není připravena vidět světlo blogu. Jo a všimli jste si toho krásného pozadí, co mi konečně přestalo dělat psí kusy a já ho mohla nahrát bez dalších potíží? Hrozně se mi líbí :D. I header nejspíš budu brzo měnit, ale to ještě hotové nemám.


 Když mi bylo asi sedm, možná osm roků,
Lidé, co měli rádi září, mi prostě nešli do hlavy.
Začalo to u mých prvních vzdělávacích kroků.
Už v prvních dnech s paní učitelkou nebylo příliš zábavy.

Přes všechna pevná přesvědčení, dohady a tak,
Stále jsem si stála za svým, že září se musí zakázat!
Hodně času však uplynulo, ani nevím, jak.
Mnoho změn přišlo a nové pohledy potřeba je probádat.

Když v potaz se vezme to sladké očekávání,
Sluncem prolité babí léto protkané žlutavou nadějí,
Vidím už, že školáčci nemají ani zdání,
O jakou krásu přicházejí, jen proto, že do školy nechtějí.

Žádné komentáře:

Okomentovat