Stránky

čtvrtek 2. září 2021

Třikrát Ne

No jo, no jo. Zase jsem dělala změny na hlavním maskotovi. Tentokrát nebyly vzhledově až tak velké, jenom jsem přidala třetí ocásek a přebarvila, jazyk, pokud to počítáte (mně se poslední dobou zalíbilo dávat postavám tu vzhledovou anomálii, že mají nepřirozenou barvu jazyka :D). Nicméně ocásek jsem přidala jen proto, abych mohla pokračovat ještě jednou změnou. Chtěla jsem Ne totiž změnit jméno. A sobě taky. Ne teda úplně kompletně, spíš jako... přidat přezdívku :D.

Všechno to začalo tím, že jsem sháněla jméno pro postavu do HOCZ (netuším, jestli někdo z těch mých tří čtenářů HOCZ hraje :D je to online textová RPG na bázi Harryho Pottera, nedávno jsem ji chtěla vzkoušet). Hledala jsem něco, co by znělo kouzelnicky, ale ne přehnaně, co může být genderově neutrální a začíná na T (to je takový hrozně pěkný písmenko, víte :D). A tak se zrodilo jméno Trinity. Zalíbilo se mi, použila jsem ho dokonce už dvakrát :D. Jednou pro postavu na HOCZ - Trinity Toivonen, kolej Havraspár, a podruhé na Vlčím brlohu, tam jen Trinity.

A říkala jsem si, že bych to mohla používat i na blogu. Ale Ne je taky pěkná přezdívka a líbí se mi obě, takže jsem narazila na takové dilema, které vyústilo v to, že budu používat obě jména :D. Spojila jsem je do přezdívky Třikrát Ne, kterou budu používat pro svou postavu. Achjo, moje vysvětlovací schopnosti jsou dneska na bodě mrazu :D. No nic, tady jsou dva obrázky Trinity/Ne, které jsem stvořila. Ten první se mi moc líbí, je tam taková roztomilá (a taky historicky poprvé nakreslená zepředu). Ten druhý je jen něco, co mi přišlo vtipné.

 Triple the Tails, triple the Power! >:)
 
 

Trochu se to vymklo kontrole (o.O)

1 komentář: