Stránky

neděle 19. září 2021

Šunkasýrův dlouho očekávaný sourozenec (teda vlastně dva)

 V listopadu to bude rok, co se tady objevil článek o Šunkasýrovi. Samotný dlouhý furby bude však slavit narozeniny už 22. října (ovšem narozeniny jen jeho fyzické formy, jeho vědomí je starší než vesmír sám). A naštěstí nebude slavit osamotě! V srpnu se mi vrátila chuť existovat i fyzicky a začala jsem zase tvořit věci jako, no, dlouhého furbyho :D.

Tentokrát už jsem neměla žádnou asistenci. A jde to znát. Ne, dělám si legraci :D, myslím, že se mi povedl. Jsem s ním spokojená.

Možná jste si toho všimli, ale Šunkasýr má ve skutečnosti tři oči. A proto jsem chtěla, aby další furb měl jen jedno, takže obličej tentokrát vypadá trochu jinak. Možná si říkáte, proč jsou dva. Mno, těsně před počátkem šití jsem na jednom furby Instagram účtu zahlédla fotku dvouhlavého furba a hrozně se mi to líbilo, takže jsem se rozhodla tento nápad ukrást.

Ve článku o Šunkasýrovi jsem říkala, že příští furby bude trochu housenkovitější. Toho jsem se i držela, kvůli ouškům by mi stejně nezbyla látka na křídla (ouškům, která jsou tentokrát všechna správně našitá i ideálně veliká). Na fotce vidíte střih nového démonka pouze s jedním obličejem, protože ten druhý v tu dobu ještě neexistoval.

Jeho hlava s těma ouškama mi připomínala kočku, takže jsem mu pracovně říkala Kočičák :D.

Mno, a tady je finální výtvor! Myslím, že se moc povedl, jsem s ním spokojená. Je i plněji vycpaný, takže se na něm příjemně leží.

No a na posledním obrázku vidíte Šunkasýra, jak se seznamuje se svým novým sourozencem (novými sourozenci??). Má na sobě takový podivný obleček, ten jsem mu udělala než jsem s ním vyrazila na dovolenou, abych ho mohla nosit kolem krku. Moje vlasy ho barvily a nevypadalo to dobře :/.

Už teď přemýšlím o třetím, ale nemám na něj látku a zatím ani moc času, takže o tom se ještě uvidí.


Žádné komentáře:

Okomentovat