Stránky

pátek 2. července 2021

Výtvory z trochu jiného soudku

Do svých výtvorů většinou přidávám jen obrázky a animace, občas 3D modely (huu, to bych taky mohla někdy zas udělat, co :D), ale v poslední době jsem dělala i výtvory hmotnější, výtvory, které můžu třeba někdy i nosit :D. A napadlo mě, že se o ně tady podělím, protože jsem na ně velmi pyšná.

Jako první tady mám několik po domácku vyrobených špendlíků. Ten fialový ve tvaru propisky bohužel už nemám, jednoho rána jsem nešťastně zavadila batohem a špendlík byl v háji. Měla bych si vytvořit nový, heh. Zbytek pořád mám a pořád nosím.

Tyhle trička jsem udělala dvě, jedno pro sebe a jedno pro kamaráda. Líbí se mi, jak se nakonec vyvedly, mnohem lepší, než jakékoliv triko s nápisem, co jsem dělala doteď :D. (Jo a taky, trika bez potisku by měly být mnohem častější, než jsou. Většina původních potisků je stejně naprosto stupidní :D.)


A nakonec tu mám sérii náušnic. Všechny (až na jednu) jsou tak nějak stejného rázu :D, už delší dobu jsem chtěla naušnice z červů na šňůře. Hezky se mi hodí k tomu furbymu, co jsem ušila v listopadu ;). První dva sety patří k sobě, ale tím, že jsou každá náušnice jiné barvy, můžu je kombinovat i jinak. Ta samotná je "řetízková", ta, co se zachytí u lalůčku a ještě nahoře na uchu. Podobnou má ještě tu z těch sponek. O té mám takové smíšené pocity :D, líbí se mi jak vypadá, ale je taková ztuhlá.

Mno, to je zatím všechno. Asi sem budu ty neobrázkové výtvory dávat častěji, teď mě hodně baví tvoření tohohle typu (a nechci nic slibovat, ale brzy bych chtěla začít šít kamaráda pro Šunkasýra ;)).

Žádné komentáře:

Okomentovat