Stránky

neděle 27. června 2021

Nový design blogu

Normálně bych tohle asi nechala na úvod nějakého článku, ale mám ke změně vzhledu blogu pár slov, takže z toho opět udělám samostatný článek.

Tenhle vzhled blogu už vlastně existuje někdy od půlky února. Tehdy jsem zaznamenala pár aspektů designu, které se mi úplně moc nelíbily... Šlo zejména o to, že články se po rozkliknutí zobrazily lehce vpravo, což se mi nejdřív zdálo jako pominutelné, ale když jsem zkoušela číst na vlastním blogu déle, bylo to trochu otravné.

Pak mi taky hodně šlo o obrázek na pozadí. Štvaly mě dvě věci. Jednak to, že obrázek nebyl tak úplně můj. To jsem pochopitelně mohla napravit i bez změny celého layoutu. Pak se mi ale taky moc nelíbilo, že obrázek je jenom na úvodní stránce. Úvodní stránka byla celá otevřená a zbytek takový stísněný...

Hledala jsem cesty, jak by to šlo spravit s původním designem, ale nakonec jsem se rozhodla, že to od základu překopu. Piplala jsem se s tím těch několik měsíců od února, kdy jsem tu ještě chtěla nechat design starý protože jsem už tehdy měla připravený Pride design a chtěla jsem ho použít. Dělala jsem bůhvíjaká kouzla s HTML a CSS (které jsem promyšleně ukradla z tutoriálů na internetu :D). Dopadlo to takhle a moc se mi to líbí, i když chápu pokud někdo bude mít opačný názor :D. Mně se to ale zdá takhle útulnější.

Tohle dost možná není finální verze, ale prozatím to tak beru. V budoucnu možná už budu měnit jen obrázek nahoře a rozložení nechám stejné. Mno, ale to jsem si myslela i o tom předešlém a jak to dopadlo :D.

Je stále možné, že se ke starém designu jednou vrátím, ale zatím u mě vede tenhle a chci ho tu nějakou dobu mít. 

Žádné komentáře:

Okomentovat