Stránky

sobota 24. dubna 2021

Mé osobní strašidlo

Poslední dobou jsem tu nebyla moc aktivní, heheh, většina článků co tu vyšla byla přednastavená. Teď jsem byla pár měsíců dost aktivní na Tumblr, ale ráda bych se pomalu zase přesunula víc sem. Dlouho jsem nic pořádného nepsala a chtěla bych to napravit (až dopřekládám Místo bez světla Aideenina). Než se na to vrhnu, hodím sem tohle. Tuhle básničku jsem složila včera (dneska o.O) ve dvě hodiny ráno, kdy byla velice aktuální :D.

 

O půlnoci, když jdu spát,
nikdy nesmím zhasínat.
U postele lebedí si
Temný démon napůl spící.

Čeká, až se světlo zhasne,
Pro něho to bude krásné.
Vstane, ve své plné síle,
Strašit se mě chystá čile.

Za nohu mě zatahal,
Nebo se mi jenom zdál?
Před chvílí tam ještě byl...
Jako by se vypařil.

Pod přikrývkou temné noci,
Jsem v prekérní situaci.
Spánek mě skoro přemáhá,
Ale co když démon vyčkává?

Pak, ve chvilce nepozoru
Zjeví se zas na obzoru.
Možná už teď vesele
Čeká u nohou postele.

Snad bych se měla podívat...

Žádné komentáře:

Okomentovat