Stránky

pondělí 1. března 2021

Tvořeníčko

Zapomínáním na obrázky si zaručuju nové příspěvky v rubrice Moje výtvory :D. Většinu z těchhle už mám hotovou nějakou dobu, ale nikdy se mi jich nezdálo dost na to, abych je sem mohla hodit. 

(Jo a taky heehee, koukejte, jakou mam pěknou favikonu! <3 :D)


Tenhle obrázek jsem nakreslila už někdy v prosinci, ale nenaskytla se mi příležitost ho sem dát. Chci, aby tady byl aspoň před koncem zimy, protože je zimní a takový útulný.


Tenhle je ještě starší než ten předchozí :D. Humorné je, že ani jednu z těchhle postav v podstatě neznám, ještě jsem se v Kočičích válečnicích tak daleko nedostala. Ale líbila se mi... zrzavost :D.


Tak nějak mě začalo brát kreslení postav z Čtyřlístku. Tak trochu jsem si je vylepšila, protože se mi takhle snáz kreslí a taky se mi víc líbí :D.


Původně tam měl být západ slunce, ale těch kreslím hodně, tak jsem to trochu pozměnila.




Žádné komentáře:

Okomentovat