Stránky

sobota 12. září 2020

Lord Sršňord

Na to, že jsem první čtyři měsíce tenhle blog nechala úplně napospas, je tohle nakonec můj nejproduktivnější rok (a ještě není u konce). Nevím, čím to je, najednou mě všechno tak nějak chytlo :D. Jenom čekám, kdy zase tu slinu ztratím a na půl roku odejdu :D.

Lord Sršňord 

Každý večer ze své sluje
Lord Srňord mocně vyráží,
Krmení králíků mi komplikuje,
Když do dveří hlavou naráží.

Možná je se mnou ve tmě rád,
Může si bzučet jako pila.
A já se musím postarat,
Abych snad do něj nevrazila.

Občas si přivede kamaráda.
V naší zahradě si pak hrají.
Já ale nejsem tolik ráda,
Když se mi do oken dobývají.

Lord Sršňord je děsivý pobuda,
Však s mírnou duší, ne že ne.
Stejně se bojíme, že pobodá.
Tak radši oknem ven lezeme. 



Žádné komentáře:

Okomentovat