Stránky

sobota 12. září 2020

Grafický tablet je moje nová láska :D

 Koupila jsem si grafickej tablet a teď furt něco kreslim :D. Jsou to spíš takový experimenty, abych se s tím naučila, ale hrozně mě to baví. Nemám jich zatím moc, ale napadlo mě, že bych je sem mohla dát, zatímco pracuju na dalších věcech.


Scara
Tohle byl můj první výtvor a jsem na něj fakt velmi mnoho moc pyšná :D. Mimochodem ke Spáse krále se budu a zároveň nebudu vracet. Jde o to, že samotná Spása krále pokračovat nebude, ale začnu úplně nový komiks, s novým názvem a trochu jiným začátkem a koncem, ale v závěru stejnou dějovou linkou :D.

Trošku pokus se stínováním a používání jednodušší palety. Líbí se mi, ale mohlo by to být lepší :D.

Ach, božínku, můj miláček :D. Tak nějak jsem přemýšlela, jak by asi vypadal androgyn lev, takže jsem popadla tablet a stvořila tohle. Napadlo mě, že bych o něm*ní udělala komiks, ale vy víte, jak dopadají moje komiksy :D.

Aaa nakonec můj největší miláček. Tenhle obrázek jsem dokončila teprve před chvílí, ale hrozně se mi líbí. Západy slunce mě baví kreslit, protože když se mi povede stínování, jsem na sebe vždycky pyšná :D. Ne v nich teďka asi bude nahrazovat Mishu, protože ze všech mých postav se mi nejsnáze kreslí.






Žádné komentáře:

Okomentovat