Stránky

neděle 12. července 2020

Malování bí lajk

Chtěla jsem něco zveřejnit, ale neměla jsem nic napsanýho, tak jsem dala dohromady nějaký obrázky, který jsem nakreslila během karantény. Moc jich není, protože svou karanténu jsem trávila hlavně hraním Minecraftu s kamarády.

Taky jsem chtěla tímhle článkem oznámit, že za dva dny na nějakou dobu zmizím z povrchu zemského (a.k.a. jedu pryč), takže nejspíš nebudou vycházet články (stejně to tu čtou tak dva lidi :D). Během svého času někde úplně pryč budu psát, ale těžko říct, kolik času mi na to v závěru zbude.

 
Crying Scara
Výjev z komiksu Spása krále, který ještě není hotový :D.

Scara a Maua
Maua je Scařina adoptivní dcera, pokud někdy dokončím ten komiks, tak se dozvíte víc.

Kukua
Biologický otec Maui.

A nyní dva obrázky, na které jsem opravdu pyšná :D. Oba dva jsou dělané v Malování (jako ostatně všechny obrázky tady), ale hrozně se mi líbí, jak se vyvedly.
A Whole New World
Moje dvě OC -  Silver Steel a Vanilla Pod (adoptivní dcera Applejack a Rainbow Dash).

I See The Light
Opět Vanilla a Silver. V budoucnu o nich možná vznikne nějaká fanfikce.




Žádné komentáře:

Okomentovat