Stránky

sobota 11. července 2020

Noví maskoti

Přátelé, kamarádi. Po své blogové migraci jsem si změnila blogovou přezdívku, toho jste si určitě všimli. A s tím mi došlo, že když už nejsem Misha, tak by se asi moje blogová postava neměla jmenovat Misha. Jednodušší řešení by bylo svou postavu přejmenovat, ale mě došlo, že to udělat nechci. Ačkoliv Mishu jako postavu mám stále moc ráda, myslím, že ona, Nessie i Ravenna jsou tak nějak vázané se starým blogem. Přijde mi, že přišel čas na změnu a proto jsem se rozhodla, že si vytvořím nové maskoty. Jsou to ty tři postavy - jednorožec, drak a fénix - použité na mojí Wattpad i blogové profilovce. Už delší dobu jsem přemýšlela, že je začnu používat jako nové postavy. A teď na to konečně došlo!

Joo, ty jména jsou zvláštní :D, ale chtěla jsem, aby tak nějak korespondovaly s mojí novou přezdívkou. Když budu potřebovat nějak vizuálně reprezentovat sama sebe, budu požívat Ne (proto má stejné jméno, jako já). Možná a Jo jsou další dva maskoti. Takže tímto bych ráda dala sbohem Mishe, Nessie a Ravenně. Zároveň je ale nutno dodat, že i když už nebudou moji maskoti, možná někdy napíšu backstory, který jsem pro něj měla vymyšlený už roky :D.

Goodbye!

Žádné komentáře:

Okomentovat