Stránky

neděle 16. června 2019

Drapple - Kapitola 6.

Velice se omlouvám za svou neaktivitu, ale konec školního roku is haaard.

Přišel Štědrý den. Na návštěvu přijela i Dracova tetička Bellatrix, ale jemu to nijak nepomohlo, stále byl smutný kvůli Zbynďovi. Nemohl si přestat představovat, jaké by to bylo, kdyby tam byl Zbynďa s nimi. Bylo mu smutno.

Blížil se večer. Draco si sedl k vánočnímu stromku a pořád truchlil. Ani si nevšiml, že se k němu přidala Bella. Měla v ruce překrásné zářivé zelené jablko. Dracovi připomnělo Zbynďu. Ale bylo na něm něco jiného. Draco nemohl přijít na to, o co šlo, ale ta barva - tmavší, než zbynďova, a sytější - mu něco připomínala, něco jiného, než jen Zbynďu. "Teto," hlesl, "dala bys mi to jablko?" Bellatrix na něj vážně pohlédla. "Tvá matka mi zakázala ti dávat jablka."
"Řekla ti o Zbynďovi?"
"Všechno."
Draco ztichnul. "Miloval jsem ho, teto. Nikdo to nechápe. Když jsem byl s ním, byl jsem šťastný. Dokonce víc, než s Josífkem. No, aspoň jsem ho nemusel sníst."
Bellatrix se podívala na jablko ve své ruce a pak vstala. "Dobrou noc," zamumlala a odešla.

Druhý den ráno Draca vzbudil jeho otec. "Draco, vstávej a pojď si rozbalit dárky." Draco se musel hodně překonat, aby vůbec vylezl z postele, ale nakonec se dobelhal do obýváku. Narcissa se na něj usmála. "Tak pojď sem, pojď!"

Draco dostal spoustu skvělých dárků. Nový dres na famfrpál, pár knih a spoustu dalšího. Ale pořád nebyl šťastný. Prostě se přes Zbynďu nemohl přenést.

Přišel den odjezdu. Draco neměl odvahu to přiznat, ale těšil se zpět do Bradavic. Poslouchat hádky o šampónu už ho nebavilo.

Už se rozloučil s rodiči na nástupišti 9 3/4, když se k němu přitočila teta Bellatrix. Odvedla ho kousek stranou a tiše zašeptala: "Něco pro tebe mám." S těmi slovy sáhla do kapsy a to, co z ní vytáhla, Draca naplnilo neskutečným štěstím. Bylo to ono zelené jablko, které měla u sebe toho večera u stromečku.

Draco ještě chvíli žasnul nad slupkou toho jablka, která měla tu nejkrásnější barvu, tak povědomou, i když netušil odkud. Pak si jablko vzal a schoval ho do kapsy. "Dávej na něj pozor"" mrkla na něj Bellatrix. Draco poděkoval a pak s neskutečnou radostí nastoupil do vlaku.

Žádné komentáře:

Okomentovat