Stránky

pondělí 24. prosince 2018

Obrázky k Vánocům

Tak mě tak napdalo, že sem dám zase pár obrázků, co se mi nahromadily.

 

Protože Nessie ještě nemá křídla, Misha se rozhodla, že se spolu půjdou proletět aspoň takhle. Ale Nessie se to zjevně moc nelíbí...

Následující dva obrázky jsou kreslené ručně a nejsou ani obtažené, ani vybarvené, takže jsou trochu méně kvalitní.


Tohle je teda scéna ze série povídek, kterou plánuju, až dokončím to, co mám rozdělané, takže vám to zatím nic neřekne.
Berte to jako takovou malou ukázku.

 

Misha zpívá Nessie písničku ze Lvího krále. Podle mě se zrovna tahle ale k těm dvěma hrozně hodí :D.


Vánoce s poníky! Chtěla jsem udělat původně hlavní šestku, ale nakonec mi přišlo lepší udělat jen CMC a jejich starší sestry. A Pinkie, protože Pinkie.


A na závěr vánoční obrázek k Mishou a Nessie.
Tímto bych vám všem ráda popřála veselé Vánoce a bohatého Ježíška ;).

Žádné komentáře:

Okomentovat