Stránky

neděle 26. června 2016

Kočičí bratrstvo Kapitola 2. Venku

Uf! Konečně! Ani netušíte, kolik práce mě tahle kapitola stála. Ale... Těšili jste se :D ? Já děsně, protože tenhle komix zbožňuju a když ho skenuju, vlastně ho znova čtu. Vyvolává ve mně takový příjemný pocit... takový bezstarostný pocit... pocit, že začínají prázdniny :D (To bude asi tím, že jsem ho kreslila v loni na začátku prázdnin a vybavuje se mi to XD).
No nic. Nesmím to všechno, co cítím k tomuhle komixu napsat najednou, protože pak bych neměla co psát k jiným kapitolám :D. PS: Taky vám příjde, že se v téhle kapitole nějak často vyskytuje slovo OK? XD

LOL! Tohle jsem asi psala po návratu z krámu (tam jsou na každém kroku cedule s nápisem "Na pozdější reklamace nebude brán zřetel) A jo, vím, že je to naprosto nepodstatná informace :D.





Žádné komentáře:

Okomentovat