Stránky

sobota 30. září 2023

Brlohovský Art of the Month - Září 2023

Tak trochu žasnu nad tím, jak poslední dobou málo kreslím. Respektive málo kreslím hotové záležitosti. Mám na kontě v posledních měsících nepřeberné množství různých konceptů postav do příběhů, které ani nevím, jestli použiju. Přemýšlím, že sem začnu dávat i ty. A taky jsem zase začala trochu psát :3 nicméně se trochu obávám ten kousek sem zveřejnit, abych ho po pár týdnech opět neodložila. Je to hodně dlouho plánovaná záležitost (už tak tři roky) a bojím se, že si zase nějaké aspekty stihnu rozmyslet a budu to chtít kompletně přepsat.

Nicméně - AOTM. Slibovala jsem video - udělala jsem video. Trochu jsem se toho rozhodnutí děsila, poněvadž PMV videa jsou u mě běhy na dlouhou trať, jedno takové už mám skoro rok rozpracované a nejsem přitom ani za půlkou. Takže mít měsíc na minutové PMV, to bylo něco, v co jsem úplně nevěřila. Proto jsem udělala ty dvě konečné animace hned na začátku. Jednak trvaly nejdéle ze všeho, takže jsem pak měla lepší představu, kolik času mi zbývá, a druhak kdybych video celé nedokončila, daly se dát za sebe a taky by fungovaly jako takové malé video. Ale stihla jsem to! 29. září jsem ten výplod svého šílenství nahrála na YouTube a dnes ho dávám i sem! :D


Je to Morniin příběh z doby před tím, než přišla do Norestu. Hodím to i na její stránku, zaslouží si to tam mít, jako všechny ostatní výtvory s ní. Mám v plánu někdy v budoucnu příběh stanovený tímhle PMV rozvést ještě v komiksu.

Tohle je taky poprvé, co jsem vytvořila a nakreslila konkrétní designy pro Nimaré a Ëtoila (Morniiny rodiče). Oba se mi líbí, ale u obou mi seděla trocha bílé, kterou Mornie jaksi nemá vůbec :D. Třeba ji někdy podědí její vlčata, jestli nějaká bude mít.


Žádné komentáře:

Okomentovat