Stránky

pondělí 30. května 2022

Kočičí bratrstvo - Kapitola 2. Venku

 Je to tu! Posledních pár týdnů nestíhám nic moc tvořit na blog, ale Kočičí bratrstvo se drží B). Pracuju teď totiž na seminární práci a psaní je v tomhle období rezervováno jen pro ni. Začala jsem zase být aktivní na mém YouTube (okaz je v pravém sloupečku blogu, mrk mrk :D), ale jinak tvorbu až tolik nedávám. To všechno přijde zase o prázdninách. No nic, každopádně je tu nové Kočičí bratrstvo a s touto kapitolou mi oficiálně došel papír ://.

Jsem mimochodem u téhle kapitoly hrozně pyšná na ta pozadí v některých okýnkách (myslím, že to sami pochopíte, až je uvidíte :D). Většinou mi moc nejdou, ale zrovna teď se zadařilo.

Jo a ještě poslední věc - pozměnila jsem jména postav a taky se bude trochu měnit děj (čistě protože ten starý vznikal za pochodu a je to jeden velký chaos :D).


Žádné komentáře:

Okomentovat