Stránky

pátek 14. ledna 2022

Drobné krůčky v surrealismu

 Zjistila jsem, že v poslední době je u mě bezpečnější sázet na kratší články :D. Mám hrozně moc nápadů na básničky a vůbec se mi nechce do kapitolovek. Meh, to se všechno s jarem vrátí :D. Čím dál tím víc stíhám kreslit a v poslední době mi k srdci přirostly takové malé surrealistické pokusy. Všechny čtyři byly původně nakreslené ručně, protože jsem chtěla vyzkoušet moje nové epické fixky, ovšem ukázalo se, že pozadí se s nimi vybarvuje hůř, než postavy, tak jsem se nakonec rozhodla ty výraznější překreslit do počítače (a ještě že tak :D).

Roka
Kouká :). Začala jsem hodně zkoumat, jak se kreslí ruce. Je to zvláštní. Mám dvě a koukám na ně každý den. A stejně je nejsem schopná nakreslit, aniž bych je každých pět vteřin musela zkoumat :D.


Škorpčička
Původně jsem celou tuhle krásku chtěla vybarvit fixkama, ale moc se to nepovedlo, tak jsem raději ponechala jenom červené části.
 
 

Beruška

Olomouc

Žádné komentáře:

Okomentovat