Stránky

čtvrtek 29. července 2021

Dračí příběhy 2: O 90% méně příběhů

Achjo, to bych nebyla já, kdybych zase neobjevila nějakou pitomost :D. Před pár dny se ke mě vrátila chuť vytvořit nějakou hru. Jenže znám se, kdybych se znovala jala snahy kódovat tradičním způsobem, brzy by se mi to omrzelo a já mám beztak rozděláno víc projektů, než by bylo zdrávo.

Pak jsem ale objevila Scratch a přes něj Snap!, což jsou kódovací jazyky formované pomocí bloků, které se jenom skládají k sobě. Což je o dost jednodušší, než ten kód celý psát :D. Taky se mnohem snáz vkládá vzhled postavičky a takový prkotinky. Takže abych se s tím naučila, udělala jsem něco jako Dračí příběhy 2. Až na to, že to nejsou moc příběhy, je to fakt kratičký, jenom taková hovadina abych si to trochu vyzkoušela.

Jak hrát: Klikněte na zelenou vlaječku a potom do pole. Šipkami se hýbete (pokud to nefunguje, zkuste kliknout na vlaječku a/nebo do pole znovu, občas to blbne :P). Když se dotknete postavy, možná vám něco poví, nebo něco udělá ;). Někdy na ni ale musíte kliknout. 

Žádné komentáře:

Okomentovat