Stránky

neděle 6. června 2021

Předělání maskota, ale ne tak úplně

Ne je můj hlavní maskot na blogu. Reprezentuje nejen blog samotný, ale i mě. Jenže na to, že má reprezentovat mě, je poměrně neosobní. Bílý jednorožec se zlatou hřívou. Tak vypadá většina jednorožců. Což byl zpočátku můj cíl. Ona, Jo i Možná mají být typičtí zástupci svých druhů, snadno identifikovatelní.

Ovšem čas plyne a začíná mi připadat taková obyčejná, skoro až nudná. Zvlášť když má reprezentovat mě, je taková neinspirovaná. No prostě se mi zachtělo si s tím vzhledem zase trochu pohrát. Potíž je v tom, že já mám nepěkný zvyk věci přehánět a Ne by začala na designech blogu vyčnívat nad ostatními maskoty víc, než by se mi líbilo. A tak jsem se rozhodla ji rozdělit na dvě části. První část je Ne, jaká to byla do teďka. Bílý jednorožec, zlatá hříva, lví ocásek. Tu pořád uvidíte na blog designech (pokud tohle teda nečtete o nějakých pět let později, kdy mi zas hráblo a já se rozhodla všechny maskoty a designy překopat o.O) a uvidíte ji i jinde, kde budou Ne, Jo a Možná spolu, prostě bude dál reprezentovat blog. A druhá Ne bude pro reprezentaci mě samotné. Zatím vypadá takhle, možná se to změní:

Pořád v ní jsou zbytečky Mishy ze starého blogu, heheh. Jenom pro informaci, Misha vypadala takhle:

Křídla měla jenom když se jí chtělo, zatímco Ne křídla nemá a s největší pravděpodobností mít nebude. Ale ta estetika bílého koně s barevnou hřívou zatím přetrvává :D.

Žádné komentáře:

Okomentovat