Stránky

čtvrtek 3. června 2021

Koňoženy :D

 Bude to tak měsíc, dva, co jsem se zažrala do jednoho anime. To u mě není úplně obvyklé, nejsem obecně na seriály, ale někdy objevím nějaký, který mi stojí za to. A jeden z nich byl... Uma Musume. Prvotně jsem se na něj koukala se záměrem se zasmát. Protože ten námět zní stupidně. Příběh se odehrává ve světě, kde se rodí Umamusume (toto slovíčko s oblibou překládám jako "koňoženy", popřípadě "koňoslečny" :D), které mají koňské uši a ocasy a také sílu v nohách. Příběh se věnuje skupince koňoslečen, které běhají dostihy, ale bylo tvůrci potvrzeno, že některé se věnují i jiným sportům (k tomu se dostanu později). Všechny postavy v seriálu jsou inpirované skutečnými japonskými závodními koňmi. Mimochodem v tomto vesmíru neexistují jednak normální koně a druhak, ech, koňomuži :D.

A teď už k těm mým výtvorům. Jak už jsem říkala, seriál se věnuje prostředí dostihů, nicméně ví se, že se soutěží i v jiných disciplinách. A tím, že já bych furt něco tvořila, rozhodla jsem se, že nakreslím parkurovou verzi. Původní plán bylo teda víc disciplin, ale tak nějak mi to nešlo nakreslit. Stejně se mi ale líbí všechny výtvory, co jsem dala dohromady. 

 

A jako poslední tady mám fanart dvou postav ze seriálu. Teda jedné :D. Ta druhá se v anime nevyskytuje, z toho, co vím, je jenom ve hře (to je ta nalevo).

Nakayama Festa (vlevo), Vodka (vpravo) (má milovaná ♥)

Žádné komentáře:

Okomentovat