Stránky

sobota 29. května 2021

Ruční kreslení se vrací

 Tak a došly mi všechny nachystané články. Teď už zase musím tvořit. Nahromadilo se mi pár obrázků, většinu z nich už jste mohli vidět na mém Tumblr, ale chci je mít i tady, hezky pořádně.

Alex a Tin-Can, Jezero Valedale
Já osobně tomu taky říkám "sad lesbian fanart". To pozadí jsem teda v podstatě obkreslila ze screenshotu, co jsem udělala. Jsem ale docela pyšná na to stínování, to se mi málokdy povede.

Arizona
Nedávno jsem po roce konečně rozchodila Them's Fightin' Herds a okamžitě se vrhla na příběh, kvůli kterému jsem tu hru vůbec chtěla. Jsem ráda, že začínáme s Arizonou, protože je to v současné době asi moje nejoblíbenější postava.

Denim, má milovaná
Tohle není úplně jak vypadá v mojí hlavě, nemám na to správnou barvu pastelky :D. Ale došlo mi, že jsem ji nikdy pořádně nenakreslila, takže jsem to chtěla napravit. (Ten flíček na obloze je chyba skeneru, je to i na dalším obrázku, ale už jsem to snad spravila, takže příští skenované obrázky už budou v pořádku)
 
Ohnivák a Šedák
Ke Kočičím válečníkům už jsem se dlouho nedostala, ale kreslím je pořád ráda. Teď jsem se ale víc zažrala do Ohnivých křídel, takže až dočtu první knihu, tak se pravděpodobně dočkáte obrázků i z toho.

Žádné komentáře:

Okomentovat