Stránky

pondělí 19. dubna 2021

Kdo je tam? - Epizoda 1.

 Tak zase a opět přicházím s novým interaktivním příběhem (konečně jsem vymyslela, jak tomu budu říkat, hehe). Už mají i svojí pěknou rubriku. Tenhle je ovšem trochu jiný než Dračí příběhy, protože je rozdělený na části (hrozně moc jsem jim chtěla říkat epizody :D). Tohle je část první, kdy přijde ta druhá, to řekne až čas, protože i když je tohle v závěru fakt krátká epizoda, zabrala mi asi měsíc. Google Slidy mi taky každou chvíli něco pokazí (třeba ten font, co neumí háčky, ale ukázalo se to až když jsem to hodila na blog, žejo), ale je to jediná cesta jak to sem dát, takže se s tím musím naučit.

Jinak chci, aby tohle dílo konkrétně mělo i překlad do angličtiny a možná i do němčiny, takže ty se tady taky za nějaký čas nejspíš objeví.

Jak hrát: Kliknutím se posunete na další slide/scénu. Podtržený text jsou odkazy. Někdy je jich více na jednom slidu, v takovém případě se jedná o možnost, která ovlivní váš příběh. Pokud je odkaz jenom jeden i tak na něj klikněte až si přečtete text. Tím se zajistí, že se vám do vašeho příběhu nebude plést dialog jiné možnosti. Některé odkazy jsou i ve formě obrázků.

Žádné komentáře:

Okomentovat