Stránky

středa 25. listopadu 2020

Zase se něco stalo :D

 Bývala bych to oznámila v příštím článku, ale ten netuším, kdy bude, takže na to udělám samotné, jenom rychlé oznámení. Dneska jsem přišla na to, že už mi chybí obrázky u starších článků z Blogu.cz. Tak nějak jsem s tím počítala (i když jsem v hloubi duše doufala, že se to nestane, jsem hrozně líná to sem dávat znova :D). Naštěstí jsem byla ještě před blogovou migrací velkomozek a obrázky ze článků pořád mám. (Pokud se mi bude chtít, možná sem konečně dostanu všechny stránky Kočičího bratrstva. To mělo akorát tu smůlu, že jsem ho vydávala během Velké krize blogové galerie v roce 2018 :D.) Teď jenom doufám, že se mi povede je sem znovu dát. Chyběly by mi :D.

Jsem akorát zvědavá, jestli mi postupem času zmizí i ty ostatní, co mám novější, ale ještě pořád byly na Blogu.cz. Kočičí bratrstvo taky zmizelo jen částečně. No nic, zítra nebo někdy se na to vrhnu, dík za pozornost. 

Žádné komentáře:

Okomentovat