Stránky

neděle 28. června 2020

Blogové stěhování

Tak můj blog má teďka dvoje výročí. Výročí založení (27. července) a výročí přestěhování (27. června). (Až teď mi došlo, že jsou takhle krásně měsíc od sebe a velmimoc mě to těší :D).

O stěhování jsem uvažovala už delší dobu, asi od chvíle, kdy mi každých patnáct minut blog hlásil chybu serveru. To nebyla sranda, zvlášť když jsem měla rozepsaný článek. To, a málo čtenářů, vedlo k založaní mého Wattpad účtu. To byl takový dodatek k blogu, ale s problémy to moc nepomohlo. Dlouho jsem nevěděla, jak by se to zaonačilo, protože i po kopírování článků bych přišla o komentáře, ale pak jsem našla řešení zde. Nejprve mě lehce znepokojil fakt, že budu muset Martinovi (autorovi skriptu, který převádí blog) napsat e-mail, protože já jsem stydlivá duše :D. Nicméně udělala jsem to, bylo to krátké a bezbolestné. Ani ne dvě hodiny po odeslání mailu už jsem měla všechny články i s komentáři na novém blogu.

S tím vzhledem si ještě budu muset pohrát, zatím je to jenom narychlo dané dohromady. Taky se budu muset trochu poprat s rubrikami, protože tady nejsou podrubriky, takže asi zase vydám rozcestníkové články. Nicméně jsem s přesunem spokojená, nová platforma se mi zamlouvá. Nová blogová éra začala dobře.


Žádné komentáře:

Okomentovat