Stránky

středa 13. února 2019

Nová várka obrázků

Heh, zase se mi nahromadilo pár obrázků, které bych vám sem dala.


Ehm, ano... Po hodně dlouhé době jsem se pokusila kreslit lidi... Kdo by nepoznal, je to Katniss z Hunger Games, Tris z Divergence a Cia z Univerzity výjimečných. Jo, eh, Cia nedopadla úplně nejlíp, protože jednak není úplně nejvíc popsaná v knize a film není, takže tam nebylo moc podle čeho kreslit.




Poslední dobou mi YouTube hodně doporučoval zrychlené kreslení nových vzhledů hlavní šestky. Tak mě napadlo, že taky zkusím malý redesign. U toho prvního už mi dopisoval liner, omlouvám se. Ale mně osobně se hrozně líbí Applejack a Fluttershy :D.


Hrozně dlouho už jsem nenakreslila žádný fanart ke Lvímu králi. Takže jsem to samozřejmě musela změnit :D.



Protože Derpy je prostě boží, že ano :D.

Žádné komentáře:

Okomentovat